Yıllık e-ticaret hacminin yüzde 5’inin Sevgililer Günü olması bekleniyor!

 

Avusturya merkezli teknoloji şirketi Emarsys, Sevgililer Günü’nün yıllık e-ticaret hacminin yüzde 5’ini oluşturacağına dikkat çekti.

Emarsys, Pazarlama stratejileri için e-ticarette Sevgililer Günü özelinde gerçekleştirilen kampanyalarla ilgili dikkate alınması gereken 5 noktayı açıkladı.

Emarsys Türkiye Ülke Müdürü Murat Erdör, 14 Şubat kampanyalarıyla ilgili 5 ipucunu şöyle anlattı:

1. Başlıklarla ön plana çıkın

Kampanya başlıkları net olarak ana mesajı vermeli ve ilgi çekici olmalıdır. Başlığınızda, “Sevgililer Günü’ne özel ürünler” yerine “Sadece Sevgililer Günü’ne özel %70’e varan indirimler” cümlesi daha fazla dikkat çekebilir.

2. Gönderim zamanına dikkat edin

Sevgililer Günü alışverişi e-ticaret alanında en çok hafta içi ve ofislerden yapılıyor. E-posta gönderimi yaparken bu detayı dikkate almanızda fayda var.

3. Hatırlatma e-postasını unutmayın

Sevgililer Günü gelmeden önce müşterilerinize tekrar hatırlatma e-postası gönderip, hediye fikirleri hakkında bilgiler verebilirsiniz.

4. Segmente edin

Sevgililer Günü’nde sipariş veren erkekler, kadınlardan 2 kat daha pahalı hediyeler alıyor. Hedef grubunuzu erkek ve kadınlar olarak ayırıp, erkeklere kadın, kadınlara erkek hediye alternatifleri gönderin.

5. Referans sunun

E-posta içeriğinizde ve web sayfanızda referanslara ve ürün değerlendirmelerine mutlaka yer verin. Birçok müşteri aynı ürünü satın alan kişilerin fikirlerine önem verir.

 

İLGİLİ HABERLER