Yıldız Holding’e uluslararası beş ödül
Yıldız Holding, bu yıl onuncusu düzenlenen Uluslararası İş Ödülleri’nde (International Business Awards) 2 altın, 2 gümüş ve 1 bronz olmak üzere toplam 5 ödülle döndü. Uluslararası İş Ödülleri, dünya genelinde başarılı projelere imza atan kişi ve markaların işlerinin ödüllendirilmesi amacıyla 2002 yılından bu yana düzenleniyor. Ödüller, çeşitli ülkelerden 300 yöneticinin yaptığı değerlendirme sonucu belirleniyor. Bu yıl 50 farklı ülkeden 3 bin 300 projenin başvurduğu Uluslararası İş Ödülleri’nde “Ülker Çocuk Sinema Şenliği”, “Metro Enerji Testi 2 – Metrosiklet” ve “Çokokrem ile Doğu’dan Batı’ya Türkiye’nin Kahvaltısı” projeleri ödüle layık görüldü. 6 yılda Türkiye çapında toplam 912 bin kişiye ulaşan Ülker Çocuk Sinema Şenliği, iki farklı kategoride ödüllendirildi. Proje, “İletişim ve Halkla İlişkiler – Etkinlik” kategorisinde “Altın Stevie”, “İtibar/Marka Yönetimi” kategorisinde de “Gümüş Stevie” kazandı. 2012 yılında dünyada bir ilke imza atarak hayata geçirilen, Ülker Metro’dan elde edilen enerji ile çalışan Metrosiklet Projesi ise, “İletişim ve Halkla İlişkiler – Tüketici Ürünleri Pazarlama” kategorisinde “Altın Stevie”, “Yılın Marka Deneyimi” kategorisinde ise “Gümüş Stevie” kazandı. Metrosiklet, geçtiğimiz ay Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde de Büyük Ödül’e layık görülmüştü. Ülker Çokokrem’in Erzurum, Trabzon, Gaziantep, Kayseri, Antalya, İstanbul ve İzmir’de düzenlediği ve 2 bini aşkın misafirin aynı anda kahvaltı ettiği Çokokrem ile Doğu’dan Batı’ya Türkiye’nin Kahvaltısı projesi de “En İyi Marka Deneyimi Etkinliği” kategorisinde “Bronz Stevie” kazandı.