3 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Yetenek Sizsiniz Kumpanyası mı geliyor?

Marketing Türkiye
14 Mart 2012
1 dk okuma

Milliyet Cadde televizyon eleştirmeni Sina Koloğlu, Acun Ilıcalı’nın yeni projesini yazdı… İşte Koloğlu’nun yazısı…
Yarışma üçüncü sezon finalini yaptı. Üç yılın birikimi şimdi bir başka projede hayat bulacak. ‘Yetenek Sizsiniz’ yarışmasının en yetenekli 20 ismi farklı bir gösteriye imza atacak. ‘Yetenek Sizsiniz’ kumpanyası kuruluyor. Bir nevi sirk. Değişik branşlarda başarılı olmuş bu 20 isimden oluşan bir gösteri. Şehir, şehir dolaşacaklar. Proje yaz başında hayata geçiyor. Tüm yaz boyunca bu ekip Türkiye’yi dolaşacak. Komedyenler, illüzyonistler, dansçılar, müzisyenler… Bazı isimlere (yani yapım ekibinin kesin güvendiği) bu projeden söz edilmiş bile. Gösteri metinlerini yazacak yeni senaristler de yer alacak. Bu projede örneğin bir komedyenle bir illüzyonist ortak şov da yapacak (mesela Sefa ile Aref gibi). Şov yaklaşık üç saat sürecek. Yapımcılar, “Bu bir nevi sirk gibi olacak” diyor. Tabii ses ve ışık olabildiğince görkemli bir dizayn içinde yerini alacak.
Önce hip hop vardı
Bugüne kadar yaklaşık  bin 500 yarışmacı geçti ‘Yetenek Sizsiniz’den. İlk yıl için “Deneme ve kendini gösterme yılı” diyor yapımcılar. ‘Hip hop’tan başka bir yetenek algısı yoktu. İkinci sezondan itibaren ‘yetenek çeşidi’ arttı. Ve son sezon için “Bu işte tavan yaptık” diyorlar.
Almanya, İngiltere ve ABD’de benzer yarışmalar var. Bu işte adını en çok duyuran ülke İngiltere oldu. (Susan Boyle örneği) Başka ülkelerin gözlemcileri de bizim yarışmayı izlemek üzere gelmişler. İlk yıl için ‘zayıf’ yorumunda bulunmuşlar. Son sezon için söyledikleri “Bazı yetenekleriniz bizde bile yok” olmuş. Yarışma eylül ayına kadar izinli. Şimdi ‘Survivor’ başlıyor. Ama bu yarışmanın kalıcı bir yanı oldu; bir kumpanya doğdu. Büyük olasılıkla salonlar tıka basa dolacak. Ve bu ‘eğlence sirki’, yaşamına umarım uzun yıllar devam eder, tabii kendini geliştererek yeni yetenekleri içine alarak.

1 Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
Spotify, 2025 yazına damga vuracak şarkıları açıkladı
2 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
3 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
4 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
5 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Güncel Haberler
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Unilever, dondurma kategorisini ayırdı, The Magnum Ice Cream Company resmen kuruldu
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Türk sinema tarihinde ilk kez tamamı yapay zeka ile üretilen uzun metrajlı belgesel vizyona giriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Araştırma
Sosyal medyanın Mayıs ayı şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Aldatma, şantaj ve gizli planlar... Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
Haberler
Aldatma, şantaj ve gizli planlar… Yapay zeka yoldan mı çıkıyor?
İrem Alimoğlu
2 gün önce
Gizli müşteri uyarıyor: "Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!"
Haberler
Gizli müşteri uyarıyor: “Hizmet kalitesi eriyor, sadakat tehlikede!”
Nafizcan Önder
31 Mayıs 2025
Markaların sosyal sorumlulukta "samimiyet" sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
Haberler
Markaların sosyal sorumlulukta “samimiyet” sınavı: Sosyal fayda mı, gösteriş mi?
İrem Alimoğlu
3 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.