16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni nesil televizyon mecrası TVekstra tanıtıldı
Haberler

Yeni nesil televizyon mecrası TVekstra tanıtıldı

Marketing Türkiye
19 Mart 2018
1 dk okuma

Ulusal kanallarda yerel reklam yayınlama imkanı sunan TVekstra geleneksel televizyon mecrasını interaktif hale getiriyor.

Online İşler A.Ş. tarafından hayata geçirilen TVekstra ile TV mecrasının dijital dönüşümü hedefleniyor. Şu anda 3,5 milyon haneye ulaşan TVekstra, geleneksel TV mecrasında gösterim bağlı interaktif reklam modelleri ile TV de dijital dönüşümü sağıyor.

TVekstra ile reklam verenler interaktiv TV reklamları, akıllı altbant ve L bant reklamları yapabildiği gibi, data toplama, anket ve oylama gibi dijital dünyanın pazarlama kurgularını hem yerel hem ulusal  ölçekte TV de yapabiliyor olacaklar. Aynı zamanda raporlama ile maliyet kontrolü ve anlık kampanya verilerine ulaşabiliyor olacaklar.

TVekstra, Türkiye genelinde 40 ilde oluşturduğu bayi ağı ile hem ulusal hem de yerel reklam verenlere kendi reklamını sadece hedeflediği bölgeye gösterim imkânını sunuyor.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan TVekstra Direktörü Merve Eraslanoğlu: “Ölçülebilir ve hedefleme yapılabilen TV mecrasına ihtiyaç var. hem ulusal markaların hem de yerel markaların ölçülebilir ve hedefelenebilir bir mecraya ihtiyaç var. Kaliteli içeriğin çok değerli olduğu ve yaratmanın maliyetlerinin yüksek olduğu bir dünya da iletişim maliyetleri çok yükselmiş durumda. Ulusal reklam verenler bu sebeplerle daha ölçülebilir ve hedeflenebilir mecralara yöneldiler. Ancak hala TV çok değerli bir reklam mecrası ve ulusal markaların TV mecrasına olan ihtiyaçları devam ediyor.” dedi.

Eraslanoğlu, markalara televizyonda ölçülebilir interaktif mecra sundukları belirterek, “Reklam verenler kendi mesajlarını verirken daha fazla detay ve data toplamak için TV ekranını kullanmaya devam edebilir. Örneğin altbant reklamı ile verdikleri bir mesajın devamını, kumanda ile kırmızı tuşa basılmasını isteyerek, yayın hala akarken bir alt sayfa da daha fazla detay verebilirler. Bunun nedeni bu arkaların çok sınırlı reklam mecralarının olması ve iletişim ihtiyaçlarının sürekli var olması. TV ekstra ile Adana daki bir restoran sadece Adana’ya ulusal kanalda reklamını verirken , aynı anda İzmir’deki bir araç bayisi, yeni kampanyalarını sadece İzmir’e duyurabilir.” ifadelerini kullandı.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
5 Marka fabrikası İtalya'nın sırrı: Gelenekten geleceğe...
Marka fabrikası İtalya’nın sırrı: Gelenekten geleceğe…
Güncel Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Haberler
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Sena Tufan
4 Mayıs 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (13-19 Haziran)
Sena Tufan
4 hafta önce
Türkiye'nin ilk yabancı müzik radyosu Metro FM 33 yaşında!
Haberler
Türkiye’nin ilk yabancı müzik radyosu Metro FM 33 yaşında!
Marketing Türkiye
6 gün önce
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Haberler
Moda dünyasına alternatif bir sahne: Dior defilesi bara taşındı
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.