4 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yeni marka "doğurmak" hava yolu şirketlerinin gençlik pazarlaması haline geldi
Haberler

Yeni marka “doğurmak” hava yolu şirketlerinin gençlik pazarlaması haline geldi

Marketing Türkiye
28 Eylül 2017
1 dk okuma

Dünyanın en büyük hava yolu şirketleri Millenial müşterileri çekmek için ücretleri indirirken Avrupalı şirketler gençlere özel yan markalar kurmaya başladı. 

Yeni pazarlama stratejisi ilk olarak British Airways’in Level markasıyla görülmüştü. Hava yolu devinin kardeş markası için oluşturduğu 100 doların altında transatlantik sefer kampanyası büyük ilgi görmüştü.

Şimdiyse oyuna bir başka Avrupalı şirket dahil oldu. Air France sadece genç yolcularına özgü bir hava yolu markası olan Joon’u tanıttı. “Pozitif bir ruh anlayışını göstermek için” seçildiğini ifade eden basın bildirisinde “Joon bir moda markası, özel bar, eğlence kanalı, kişisel yardımcı, … ve aynı zamanda uçuyor!” deniliyor.

Pazarlama stratejisini sadece ucuz uçak bileti üzerine kurmayan Joon, aynı zamanda gençlerin önem verdiği teknolojik imkanlardan uçaklarda yararlanmalarını sağlayacak. Örneğin YouJoon adı verilen dijital eğlence kanalı yolcuların laptop veya telefonlarından müzik veya video izlemesine olanak sağlıyor. Gizmodo’nun iddiasına göre tüm koltuklarda USB port bulunduğunun altı çizilirken gelecekte VR setlerinin olacağı belirtiliyor. Bir başka yenilik ise uçuş sırasında Airbnb ile oda kiralama imkanının sunulması.

Kabin ekibinin üniformaları bile Silikon Vadisi start-uplarından esinlenmiş görünüyor. Joon uçuş görevlileri, beyaz tişört, mavi polo gömlek ve geri dönüştürülmüş kumaşlardan yapılmış kazaklarla tam anlamıyla Millennial ruhunu temsil edecek. Joon’un “özel bar”ında smoothie’lerin olacağına dair elimize geçen bir bilgi yok.

https://www.youtube.com/watch?v=rXls9p8um04

 

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 beije’den Black Friday’e ters köşe: Satışlar durduruldu, tüm trafik "askıya" yönlendirildi
beije’den Black Friday’e ters köşe: Satışlar durduruldu, tüm trafik “askıya” yönlendirildi
Güncel Haberler
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yeni nesil katlanabilir ev deneyimi: Foldy House
Haberler
Yeni nesil katlanabilir ev deneyimi: Foldy House
Advertorial
2 hafta önce
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
Haberler
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
İrem Alimoğlu
21 Ekim 2025
Columbia'nın marka yüzü "Azrail" oldu! Montlar "vasiyetname" ile geliyor
Haberler
Columbia’nın marka yüzü “Azrail” oldu! Montlar “vasiyetname” ile geliyor
Sena Tufan
23 Ekim 2025
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.