Yeni bir medya ajansı networkü: Local Planet

 

Dünya’nın önde gelen bağımsız medya ajanslarının oluşturduğu bir konsorsiyum Local Planet adıyla yeni bir medya ajansı networkünün oluşumu için güçlerini birleştirdi. Birleşik Devletler’den Horizon Medya,  İngiltere’den  The7stars, İspanya’dan Zertem Communication Group, İtalya’dan Media Italia, Almanya’dan Pilot, Fransa’dan CoSpirit MediaTrack, İsviçre’den Tre Kronor ve Hindistan’dan Percept Media gibi ajansların bulunduğu networkte Türkiye’den Cereyan Medya kurucu ve hissedar ajans olarak yer alıyor.

Güvenilir, hızlı, temelde müşteri ihtiyaçları ve medya çözümleri odaklı uluslararası seviyede strateji,  teknoloji ve hizmet sağlamayı taahhüt eden Local Planet’ın CEO pozisyonuna ise daha önce Vizeum Global’de CEO ve Aegis Medya’nın Chief Client Officer görevlerinde bulunmuş Martyn Rattle atandı. Yönetim kurulu başkanlığı görevini dünyanın en hızlı büyüyen bağımsız medya ajansı Horizon Medya’nın kurucusu ve CEO’su Bill Koenigsberg yürütüyor.

“Bağımsız start-up ruhunu global networkümüze taşıyoruz”

Uluslararası pazarlamacıların spesifik ihtiyaçlarına yönelik daha hızlı ve hizmet odaklı çözüm sunan holding modeline alternatif aradığını belirten şirketin CEO’su Martyn Rattle; “Başarılı bağımsız ajansların deneyimleri Local Planet ve Local Planet kültürünün arkasındaki en önemli factor. Local Planet ajanslarının her biri müşterileri nezdinde savaşarak büyüdü ve başarılı oldu. Şimdi, biz bu bağımsız start-up ruhunu global networkümüze taşıyoruz. Ortak başarının peşinde uluslararası müşterilerle hep birlikte çalışmak için sabırsızlanıyoruz” İfadelerini kullandı.

Local Planet’in Türkiye temsilcisi aynı zamanda kurucu ve hissedar ajanslarından biri olan Cereyan Medya’nın genel müdür yardımcısı Alper Biçaco’nun yeni oluşumla ilgili görüşleri şu şekilde:

“Cereyan olarak kurulduğumuz günden beri pazara ve markalara vaadimiz uluslararası seviyede yerel hizmet. Bu nedenle 2010 yılında Columbus Media International’a katıldık ve çok sayıda farklı ülkeye erişim sağlayıp buradaki ajanslarla partnerlik yaptık. Networkün global bir şirket haline gelmesiyle uluslarası markaların süreçlerinde çok daha rekabetçi bir yapıya geçeceğimizi düşünüyoruz. Aynı zamanda bize sağlanan özel araştırma ve toollar ile iç pazarda hizmet seviyemizi genel ortamdan farklılaştıracağız. Yapılanma olarak dünyada tek örnek olan bu oluşumun sahiplerinden biri olmaktan mutluluk duyuyoruz.”

 

İLGİLİ HABERLER