16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yemeksepeti, yeni marka yaklaşımını ve gelecek planlarını duyurdu
Haberler

Yemeksepeti, yeni marka yaklaşımını ve gelecek planlarını duyurdu

Marketing Türkiye
10 Eylül 2024
3 dk okuma

Yemeksepeti, kullanıcılarına ve iş ortaklarına sunduğu hizmetlerdeki yenilikleri ve geleceğe yönelik hedeflerini açıkladı. Basın buluşmasında, markanın yeni sloganı “Keyfin Yerine Gelsin” ile şekillenen marka stratejisi ve başlattığı reklam kampanyası tanıtıldı.

Türkiye’de hızlı ticaretin önde gelen markalarından Yemeksepeti, kullanıcılarına ve iş ortaklarına sunduğu hizmetlerdeki son gelişmeleri ve geleceğe yönelik hedeflerini 10 Eylül’de İstanbul’da düzenlediği basın buluşmasında paylaştı. Toplantıda, şirket yöneticileri Yemeksepeti’nin sektördeki konumunu pekiştiren güncel verileri ve hizmetlerdeki yenilikleri aktarırken, tüketici beklentileriyle ilgili araştırma sonuçlarına da yer verdi. Ipsos, Futurebright, ThinkNeuro gibi önde gelen araştırma şirketlerinin verileri üzerinden, kullanıcıların markaya dair algıları ve Yemeksepeti’nin tüketicilerin hayatına nasıl dokunduğu detaylı şekilde paylaşıldı.

Toplantının öne çıkan konularından biri, şirketin yeni sloganı “Keyfin Yerine Gelsin” etrafında şekillenen yenilenen marka stratejisi ile bu kapsamda başlattığı reklam kampanyası oldu. Bu yeni yaklaşım, Yemeksepeti’nin tüketicilere yalnızca hızlı ve pratik hizmetler sunmakla kalmayıp, aynı zamanda stresli anlarda keyif katan deneyimler yaratma misyonunu da vurguluyor.

2024’ün ilk yarısında sipariş sayısı yüzde 25 arttı

Toplantıda konuşan Yemeksepeti CEO’su Mert Baki, IPSOS verilerine göre, Türkiye’de yeme-içme sektörünün 2024’ün ilk yarısında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 6 büyüdüğünü belirtti. Eve teslim siparişlerde ise yüzde 13’lük bir artış yaşandığını vurgulayan Baki, özellikle pandemi sonrası dönemde online yemek siparişi kategorisinde ciddi bir dönüşüm olduğunu söyledi. 2020 yılında eve teslim yemek siparişlerinin yüzde 14,3’ünün online platformlardan gelirken, bu oranın 2024’te yüzde 56,3’e yükseldiğini paylaştı. Ayrıca, bu değişimin Yemeksepeti’nin online platformdaki lider konumunu daha da güçlendirdiğini sözlerine ekledi.

Yemeksepeti’nin, Türkiye’de yeme-içme sektörünün yüzde 4’ünü oluşturduğunu söyleyen Mert Baki, sözlerine şöyle devam etti: Yemeksepeti olarak tedarikçi ağımızı 100 binin üzerine çıkarmamız, sadece tüketici tarafında değil, iş ortağı restoran ve esnaf işletmeleriyle de geniş bir ekosistemde faaliyet gösterdiğimizi ortaya koyuyor. 2024’ün ilk yarısında sipariş sayımızı yüzde 25 artırarak sektördeki genel büyümenin üzerine çıktık. Özellikle hızlı ticarete adaptasyon gösteren kullanıcılarımız, sipariş frekanslarını ve işlem hacimlerini üç katına çıkararak platform ekosistemimize büyük katkıda bulunuyor.

Yemeksepeti, 2023’te 3,2 milyar TL’lik ekonomik değer sundu

Günümüzün zorlu ekonomik koşulları, tüketicilerin fiyat hassasiyetini artırırken, Yemeksepeti bu durumu göz önünde bulundurarak kullanıcılarına uygun fiyatlı seçenekler sunma misyonunu sürdürüyor. Ipsos’un Türkiye’yi Anlama Kılavuzu-2024 Raporu’na göre, her 10 kişiden 7’si alım gücünün azaldığını belirtiyor. Bu doğrultuda Yemeksepeti, sektörde öncülüğünü sürdürerek yeni kampanyalar kurguluyor. 10 yıl önce başlatılan ve büyük ilgi gören Joker İndirimi, kullanıcı memnuniyetini artırmanın yanı sıra platforma olan bağlılığı da güçlendirdi. 2023 yılında çeşitli kupon ve indirimlerle toplamda 3,2 milyar TL’lik ekonomik değer sunan Yemeksepeti, bu yıl başlattığı “Sepette TL” kampanyası ile kullanıcılarına seçili restoranlardan anında 100 TL veya 50 TL indirim fırsatları sağlıyor. Ocak ayından bu yana devam eden kampanya, hem kullanıcılar hem de iş ortakları için büyük avantajlar sundu ve şu ana kadar 9 milyondan fazla kez kullanıldı.

Yeni ana sayfa tasarımıyla hızlı ve kolay erişim

Değişen tüketici davranışlarına ve restoran beklentilerine hızla uyum sağlamak amacıyla arayüzünde kapsamlı bir yeniliğe giden Yemeksepeti, kullanıcı dostu ve kişiselleştirilmiş bir deneyim sunan yeni ana sayfa tasarımını hayata geçiriyor. Bu yenilikle birlikte, kullanıcılar kampanyalara daha hızlı ve kolay erişim sağlayacak, sevdikleri yerel işletmelere ve marketlere tek tıkla ulaşabilecekler. Geliştirilmiş alt gezinme çubuğu ile restoranlar, marketler ve sipariş geçmişi arasında hızlı geçiş imkânı sunulurken, tüm sipariş deneyimi daha kısa ve pratik hale getiriliyor.

Ekim ayı sonuna kadar tüm Yemeksepeti kullanıcılarının deneyimleyeceği bu yeniliklerle, restoran listeleme sayfası artık ana sayfa haline geliyor ve kullanıcı deneyimi daha pratik bir hale getiriliyor. Dikey giriş karoları kaldırılırken, yerine daha kullanışlı dikey kısayollar getiriliyor. Filtreleme ve sıralama seçenekleri, kullanıcıların kolayca erişebileceği şekilde kısayolların hemen altında yer alıyor.

Yemeksepeti, bugüne kadar 10 binden fazla yerel işletmenin dijital dönüşümüne katkıda bulundu ve bu sayede mahalle esnafının daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşmasını sağladı. Yemeksepeti kullanıcılarının yüzde 15’inden fazlası Yemeksepeti Market ve Mahalle, yani hızlı ticaret platformumuzu kullanırken, bu alanda büyümeye yönelik güçlü hedefler belirlemiş durumdayız. Yemeksepeti Market hizmeti ile 2024 yılı kârlılık hedeflerine başarıyla ulaşan şirket, depo başına sipariş sayısında yüzde 35, ortalama sepet tutarında ise yüzde 44 büyüme kaydederek operasyonel verimliliği artırmayı sürdürüyor.

“Amacımız, her siparişle ‘günün rövanşı’ hissini vermek”

Basın toplantısında konuşan Yemeksepeti CMO’su Selin Süzer ise markanın yeniden konumlanma yolculuğunda attıkları adımları ve bu süreçteki çalışmaları detaylandırarak, kullanıcı odaklı stratejilerinin nasıl şekillendiğine dair önemli açıklamalarda bulundu.

Yemeksepeti CMO’su Selin Süzer, “Keyfin Yerine Gelsin” sloganıyla, yalnızca hızlı ve pratik bir hizmet sunmayı değil, aynı zamanda tüketicilerin zor anlarında onlara küçük keyif anları yaşatmayı amaçladıklarını söyledi. Selin Süzer, şunları söyledi: “Günlük hayatın stresi, koşturmacası ve belirsizlikleri hepimizin üzerine büyük bir yük bindiriyor. Biz de Yemeksepeti olarak, kullanıcılarımıza sadece bir sipariş platformu değil, aynı zamanda nefes alabilecekleri bir rahatlama alanı yaratmak istiyoruz. Tüketicilerimiz sadece sipariş vermekle kalmıyor; bu siparişlerle günü daha kolay atlatabilme, kendilerine vakit ayırabilme ve stresten uzaklaşabilme şansı buluyor. Her bir siparişte, kullanıcılarımızın keyfini yerine getirmek en büyük hedefimiz. Bu yüzden, Yemeksepeti’ni sadece pratik bir çözüm aracı değil, insanların keyif alacağı, hayatlarına anlam katacak bir deneyim sunan bir marka olarak konumlandırıyoruz. Bizim için önemli olan, kullanıcılarımızın yalnızca fiziksel ihtiyaçlarını karşılamak değil, onlara duygusal bir bağ sunarak keyifli bir deneyim yaşatmak. Her siparişle onlara ‘günün rövanşı’ hissini vermek ve yüzlerinde küçük bir gülümseme yaratmak bizim en büyük motivasyonumuz.”

“Keyfin yerine gelsin”

yemeksepeti
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Group M resmen WPP Media oldu!
Haberler
Group M resmen WPP Media oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Trendyol ve Castle Investments, Ankara'da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Haberler
Trendyol ve Castle Investments, Ankara’da kurulacak veri merkezi için güçlerini birleştirdi
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA... Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
Haberler
Google, Microsoft, Apple, Amazon, NVIDIA… Teknoloji devleri nereden para kazanıyor?
İrem Alimoğlu
5 Nisan 2025
Türkiye’nin gençlik markaları
Haberler
Türkiye’nin gençlik markaları
Sena Tufan
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.