28 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Yemeksepeti Mahalle, 81 ilde!
Haberler

Yemeksepeti Mahalle, 81 ilde!

Marketing Türkiye
7 Ocak 2022
1 dk okuma

Yemeksepeti’nin kullanıcılarına bildikleri, sevdikleri mahalle esnaflarından hızlı alışveriş imkanı sunan yeni hizmeti Yemeksepeti Mahalle, iki ay gibi kısa bir sürede 81 ilde hizmet vermeye başladı. Bu hizmeti ile Yemeksepeti, mahalle esnafına büyüyen hızlı ticaret sektöründe iş yapma fırsatı sunuyor ve aynı zamanda yerel ekonomiye de katkı sağlıyor.

Market, aktar, kasap, kuruyemiş, şarküteri, balık, kozmetik, manav ve petshop gibi alanlarda hizmet veren Yemeksepeti Mahalle iş ortaklarının sayısı 7.000’e yaklaştı ve bu sayı her geçen gün artıyor. Hızla büyüyen Yemeksepeti Mahalle, esnafın dijitalleşmesini sağlıyor ve böylece daha eşit ve adil bir rekabet ortamında, işlerini sürdürülebilir bir şekilde geliştirmelerine öncülük ediyor.  

Üye iş ortakları, işlerini büyütmeleri, performanslarını artırmaları, daha kaliteli hizmet verirken daha çok kazanmaları için Yemeksepeti tarafından geliştirilen dijital çözümlerden yararlanıyor. İş ortağı esnaflara özel geliştirilen mobil uygulama ile mahalle esnafı stok kontrolü, ürün kontrolü, sipariş performanslarını analiz etme, çalışma saatleri gibi veriye dayalı birçok konuda analiz yapma fırsatı buluyorlar. Veri ve analiz gücünün artırıldığı bu uygulamalar sürekli geliştirilirken, Yemeksepeti’nin uzman kadrosu da mahalle esnafının büyüme yolculuklarında yanlarında yer alıyor. Böylece Yemeksepeti Mahalle, esnafın işlerini operasyonel ve finansal açıdan geliştirmelerinde, büyütmelerinde ve adil rekabet fırsatları elde etmelerinde önemli bir rol üstleniyor.

Yemeksepeti Mahalle geniş bir yelpazede, hızlı ve güvenilir alışveriş imkanı sunuyor 

Yemeksepeti Mahalle hizmetinde; market, aktar, kasap, kuruyemiş, şarküteri, balık, kozmetik, manav ve petshop gibi temel kategoriler yer alıyor ve kullanıcılar mahallelerindeki esnaflardan ve yerel market zincirlerinden istedikleri ürünü anında sipariş edip, ihtiyaçlarını dakikalar içinde giderme kolaylığına erişiyor. Kullanıcılar ayrıca tüm kategorilerde farklı kampanyalar dahilinde %30’a varan indirimlerden ve Yemeksepeti Mahalle’de ilk sipariş fırsatlarından yararlanıyor.

Yemeksepeti Mahalle
1 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
2 İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
3 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
4 Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis'e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis’e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
5 Dijital gençleri nerede bulabiliriz?
Dijital gençleri nerede bulabiliriz?
Güncel Haberler
Maskesiz yazın favori kişisel bakım ürünleri
Maske gitti, peki favori kişisel bakım ürünleri hangileri olacak?
Dijital reklam yelkenlerini rüzgarla doldurdu!
Dijital reklam yelkenlerini rüzgarla doldurdu!
Liderlerin yeni endişesi ölçememek
Patronların yeni endişesi “ölçememek”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Anneler Günü'nün dijital şampiyonları belli oldu!
Haberler
Anneler Günü’nün dijital şampiyonları belli oldu!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Rusya'da McDonald's karaborsaya düştü! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Rusya’da McDonald’s karaborsaya düştü! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
11 Mart 2022
Liderler çalışanları ofise dönüşe ikna etmeye çalışıyor
Haberler
Evden çalışanla ofise giden aynı maaşı almayacak!
Gizem Yıldız
11 Mart 2022
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte "Orta Yol Modeli"
Haberler
Dijital ve geleneksel pazarlama arasındaki denge nasıl olmalı? İşte “Orta Yol Modeli”
Marketing Türkiye
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.