Yapı Kredi YouTube reklamlarını ninniye dönüştürdü…
Yapı Kredi, YouTube’da hem annelere hem de bebeklere huzur veren bir reklam filmine imza attı.
Çocuklarını uyuturken YouTube’daki ninni videolarını kullanan annelerin en büyük sıkıntısının aralara giren ve miniklerin uykusunu bölen reklamlar olduğu içgörüsünden yola çıkan Yapı Kredi, bu duruma bir çözüm olarak yeni reklam filmini bir ninni olarak kurguladı.
Annelerin, bebeklerini uyutmak için YouTube’da açtıkları ninni videolarının arasında yayınlanan filmde, çocukların gelecekteki eğitim, evlilik, iş kurma gibi hayatlarının dönüm noktalarında bir adım öne taşıyan ‘‘Yapı Kredi İlk Param’’ ürünü, ninni şeklinde anlatılıyor.
https://youtu.be/mgWOtcUwb2s
Reklam Künyesi
Reklamveren: Yapı Kredi
Reklamveren Temsilcileri: Arda Öztaşkın, Didem Arslan, Gülşah Barutçuoğlu, Esra Arat
Reklam Ajansı: Rafineri
Executive Creative Director: Emre Kaplan, Ayşe Bali
Kreatif Direktör: Kerim Gürsel
Group Head: Doğu Göçük
Kreatif Ekip: Berkay Başer, Sezer Üstüngel, Resul Geniş
Müşteri İlişkileri: Gözde Aldinç Atamer, Gülde Ölemez, Seren Toktamış, Yağmur Erikçioğlu
Stratejik Planlama: Kayansel Kaya, Berkay Başer
Ajans Prodüktörü: Şafak Serter, Cansu Arcan
Yönetmen: Baran Şaşoğlu
Post Prodüksiyon: ABT İstanbul