11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yapı Kredi Türkiye’nin ilk programatik TV reklamvereni oldu
Haberler

Yapı Kredi Türkiye’nin ilk programatik TV reklamvereni oldu

Marketing Türkiye
16 Ocak 2017
2 dk okuma

Yapı Kredi, reklamveren olarak da yine bir ilke imza attı. Reklam hedefleme teknolojilerinin en ileri uygulaması olan programatik ile Türkiye’nin ilk izleyici hedeflemeli reklam satın almasını gerçekleştiren Yapı Kredi, televizyonda yayınladığı reklamla hedef kitlesinde yüzde 94,26’lık görünürlük ortalaması elde etti. İlk programatik uygulamasını Adform ve Zer Dijital Pazarlama işbirliğiyle gerçekleştiren Yapı Kredi’nin Show TV’de yayınlanan reklamının izlenme süresi ortalaması ise 11,31 saniye oldu.

Dijital ayak izlerini takip etti, Avrupa’yı geride bıraktı

Programatikin lokasyon, zaman, demografik bilgi gibi çok farklı kriterde izleyicilerin dijital ayak izlerini analiz ederek bir reklamın doğru kişiye doğru zamanda dijital reklam teknolojileri aracılığı ile TV’de ulaşmasını sağlayan bir reklam satın alma teknolojisi olduğunu belirten Yapı Kredi Marka Müdürü Özge Bakırçalı konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu:

“Ürün ve hizmetlerimizi artık geleneksel reklam yöntemlerinin dışında birçok farklı kanal ve yeni stratejilerle kitlelere duyurabiliyoruz. Programatik reklam da bu kanalların en yenisi ve belki de en önemlisi. Programatik, doğru müşteriye doğru zamanda ulaşmanın yanı sıra otomasyon sistemi sayesinde geleneksel reklam satın alma süreçlerinde reklamveren ve yayıncının karşılaştığı iş yükünü de azaltıyor. Reklama, tek tuşla doğru kullanıcıya kısa sürede ulaşma şansı veriyor. 2017’nin dijital trendlerinden biri olan programatik satın almada biz de Yapı Kredi olarak bir ilki gerçekleştirdik ve uydu alıcısı üzerinden internete bağlı akıllı televizyonlarda TV Programatik’i ilk kullanan marka olduk. Daha ilk yayında Avrupa’daki programatik TV sonuçlarını geçmiş olmamız bu yıl reklamverenlerin, medya ajanslarının ve mecraların gündeminden programatikin düşmeyeceğinin büyük bir göstergesi.”

Zer Dijital Pazarlama Direktörü Emrah Ateş ise öncülüğünü yaptıkları projeyi ve entegrasyonu şu şekilde değerlendirdi: “Dijital reklam teknolojilerine işimizi daha iyi bir noktaya taşıyabilmek adına çok uzun zamandır yatırım yapıyoruz ve daha kaliteli işler yapabilmek adına yatırımlarımıza devam edeceğiz. Reklam teknolojileri gelişip internete bağlı cihaz çeşitliliği arttıkça, edindiğimiz reklam teknolojileri sayesinde kullanıcıya farklı kaynaklar aracılığıyla ulaşabilme imkanı yakalıyoruz. Türkiye’de giderek artan internete bağlı TV penatrasyonu göz önüne alındığında TV programatik işine öncülük etmek istedik ve aldığımız sonuçlar bizi oldukça memnun etti. Önümüzdeki dönemde de dijital platformlar üzerinden ulaşabileceğimiz farklı kanallar ile izleyicilerle buluşma fırsatlarını değerlendireceğiz.”

TV Programtik kanalı ile ilgili olarak değerlendirmede bulunan Adform Türkiye ve Ortadoğu Yönetici Direktörü Cem Eroğlu ise şu şekilde konuştu;  “Yapı Kredi ve medya satın alma ajansı ZER ile bu ilki gerçeklestirmek bizim için gurur verici bir olay. Teknoloji yönetiminde lider markaları ve ajansları, ileri seviye alt yapılara yatırım yapan mecralar ve kanallarla bir araya getirmek Türkiye pazarındaki hedefimiz. Bu hedefimiz doğrultusunda destegini esirgemeyen Yapı Kredi’ye, ZER’e, Show TV’ye ve platform sağlayıcısı Castoola’ya teşekkür ediyoruz.”

Künye
Reklamveren : Yapı Kredi
Medya Ajansı : ZER
Cihaz :  Hybrid TV ( HBBTV )
Reklam Ölçüsü : Alt bant  Banner- 750×100
Kanal : ShowTV
Reklam Teknoloji Sağlayıcı : Adform
HBBTV Platform  Sağlayıcı : Castoola (Broadcast Mühendislik Ltd )

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Mobil oyunlarda yeni oyun kurucu: Yapay zeka
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KİP, 8 Mart'ta kadınların ilhamını vitrinlere taşıyor!
Haberler
KİP, 8 Mart’ta kadınların ilhamını vitrinlere taşıyor!
Advertorial
7 Mart 2025
2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Trend
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Haberler
IAB Yönetim Kurulu Başkanı Cüneyt Devrim’den sektöre çağrı: “Sürdürülebilir bir geleceği birlikte tasarlayalım”
Nafizcan Önder
3 gün önce
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Haberler
Marketing Türkiye 35. yaşında ilk günkü heyecanıyla yayında!
Nafizcan Önder
1 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.