WPP, Plasenta’nın çoğunluk hissesini satın aldı WPP bünyesindeki Y&R, Plasenta Conversation Agency‘nin çoğunluk hissesini satın aldığını açıkladı. Müşterileri arasında Coca-Cola, Vodafone ve TEB BNP Paribas’ın bulunduğu Plasenta 2011 yılında kuruldu. 1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak? 2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte 3 Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli 4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!” 5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy VanillaGüncel Haberler WPP Media Başkanı Scott-Dawkins 2030’dan bildiriyor: “Reklamcının bir günü” Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyorSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE