27 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Volt, İstanbul trafiğine meydan okuyor
Haberler

Volt, İstanbul trafiğine meydan okuyor

Marketing Türkiye
24 Mart 2015
1 dk okuma

Türkiye’de 18 milyonu aşan trafiğe kayıtlı toplam motorlu kara taşıtın 3 milyondan fazlasının sadece İstanbul’da olduğu göz önüne alındığında, trafiğe çıkan her yeni araçla birlikte trafik daha da içinden çıkılmaz bir hal alıyor. Trafikte en çok dikkat çekenlerden biriyse otomobillerin birçoğunda sadece sürücü ya da bir yolcu bulunması. Aynı yöne gitmek isteyen sürücülerle yolcuları buluşturan yolculuk paylaşımı uygulaması Volt, hem yolcuların kolay bir şekilde seyahat etmesini sağlıyor hem de trafiğin hafifletilmesine destek oluyor. İstanbul trafiğine çözüm getirmek için hayata geçirilen Volt, Google Play ve App Store uygulama mağazalarından indirilebilir. 

Topluluklara da önem veren Volt, aynı işyerinde, okulda ya da sitede oturan kullanıcıları için topluluk oluşturma imkanı sunuyor. Bu sayede de güvenilir bir topluluk üzerinden yolculuk yapmak istenen diğer Volt kullanıcıları seçilebiliyor. 

Volt’un CEO’su Ali Halabi “2012 yılında taşındığım İstanbul’da ister yolcu ister sürücü olun trafiğin büyük bir problem olduğunu fark etmemle birlikte bu konuda bir alternatifler düşünmeye başladım. İşe giderken her gün trafikte iki saat geçiriyor; 800 TL benzin masrafı ödüyordum. Bu dönemde trafikteki boş koltuklar gözüme batmaya başladı ve toplu taşımayla gittiğimde de yolculuğum bir saat yerine üç saat sürdüğü için bunun başka çaresini bulmayı hedefledim. Kendi arabamı sattım ve yolculuk paylaşım fikrini küçük çapta bizzat denemeye başladım.  Komşularımın rahatlıkla bana güvendiğini fark ettim ve böylece Volt fikri doğmaya başladı” şeklinde konuştu. İstanbul’daki ulaşımı kolaylaştırmak ve şehrin trafiğine çözüm getirmek misyonuyla hareket eden Volt, 2015 yılı sonuna kadar 100 bin kullanıcıya ulaşmayı hedefliyor.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Haberler
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Sena Tufan
25 Eylül 2025
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Yapay zekayı geliştirenler, yakınlarına "uzak durun" diyor!
Haberler
Yapay zekayı geliştirenler, yakınlarına “uzak durun” diyor!
İrem Alimoğlu
1 gün önce
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.