18 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone’un servis geliri 1.2 milyar TL’ye ulaştı

Marketing Türkiye
21 Temmuz 2012
1 dk okuma

Vodafone’un 2012-2013 mali yılı ilk çeyrek sonuçlarına göre Türkiye’deki servis gelirleri yüzde 18.7’lik artışla 1.2 milyar TL’ye ulaştı. Abone sayısı 18.4’e yükseltirken, kişi başı konuşma süresi ise 345 dakikayı buldu. Vodafone, 2012-13 mali yılının ilk çeyreği olan Nisan-Haziran’12 dönemine ait sonuçlarını açıkladı. 3G hizmetinin başlamasıyla artış ivmesi yakalayan servis gelirleri son 10 çeyrektir büyümesini devam ettirdi. Vodafone Türkiye, son çeyrekte geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 18.7’lik bir büyüme kaydederek, tüm zamanların en yüksek servis gelir seviyesi olan 1.2 milyar TL’ye ulaştı. 
Şirket, mali yılının ilk çeyreğinde toplam abone sayısını geçen yılın aynı dönemine göre 800 bin artırarak 18.4 milyona yükseltti. Şirketin, ses trafiği geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23.4 artarak 19 milyar dakika ile rekor bir seviyeye ulaşırken, ortalama (blended) ARPU performansı geçen yıla göre yüzde 5.2 artışla, 20.9 TL olarak gerçekleşti. Şirket, mobil interneti yaygınlaştırmaya yönelik mobil genişbant tarife ve cihaz seçeneklerini artırmaya devam etti. Bu çeyrekte, şirketin abone bazındaki akıllı cihaz penetrasyonu geçen yılın aynı dönemine göre iki katına çıkarak yüzde 17.8’lik rekor seviyeye ulaşırken, mobil internet gelirleri geçen yıla oranla yüzde 149 arttı. Şirketin faturalı abone sayısı, bu çeyrekte net 200 bin ve geçen yılın aynı dönemine göre 1.3 milyon faturalı müşteri kazanımıyla, 6.2 milyona yükseldi. Kurumsal segmentteki konumunu güçlendiren şirket, bu çeyrekte kurumsal müşteri segmentindeki servis gelirlerinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 38.7 büyüme kaydetti. 

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Güncel Haberler
Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi...
Atamalar
Çalık Enerji’de kurumsal iletişimin başına Burçin Girit getirildi…
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Haberler
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Sena Tufan
16 Eylül 2025
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Haberler
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.