16 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone’dan Vodafone Facebook self servis” uygulaması

Marketing Türkiye
2 Şubat 2013
1 dk okuma

Vodafone Türkiye, “Vodafone Facebook Self Servis” uygulamasını hayata geçirdi. Vodafone mevcutta var olan Online Self Servis, Sesli Yanıt Self Servis, SMS Self Servis, *7000# Self Servis, Vodafone Forum, Cep Self Servis ve akıllı telefonlar için geliştirilmiş Self Servis Uygulaması gibi Self Servis Kanallarına bir yenisini daha ekledi. “Vodafone Facebook Self Servis” uygulaması ile faturalı veya faturasız hatlarla ilgili  birçok abonelik işlemini, müşteri hizmetlerini aramaya veya Cep Merkezi’ne gitmeye gerek kalmaksızın, Facebook üzerinden gerçekleştirmek mümkün. ygulama, TL yükleme, TL transfer etme, geçmiş veya güncel fatura görüntüleme, ek paketler alma ve bakiyelerini görüntüleme, hattı yurtdışı kullanıma açma, kapama gibi servis değişikliklerini kapsayan geniş bir hizmet yelpazesini, tek tıkla erişilebilir kılıyor. Facebook hesaplarına yükledikleri uygulamayı bir kez cep telefonu numarasıyla eşleştiren aboneler, sonrasında yanlarında telefonları olmasa bile hat işlemlerini Facebook’a erişebildikleri sürece kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.



Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, tüm faaliyetlerinin merkezinde, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerinin yer aldığını söyledi. Çelik, şöyle devam etti: “En ileri mobil teknolojileri yenilikçi ve değer yaratan ürün ve hizmetlere dönüştürerek abonelerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Teknolojinin sunduğu imkânların bugün ürün ve hizmetlerimiz kadar, bu ürün ve hizmetleri abonelerimize sunduğumuz kanalların çeşitliliğini de etkilediğinin bilincindeyiz. Bugün Türkiye, 30 milyonu aşkın Facebook kullanıcısı ile dünya liginde 7. sırada konumlanırken, sosyal ağ kullanıcılarının söz konusu sitelerde geçirdiği ortalama süre bazında 5. sırada yer alıyor. Öyle ki bugün Türkiye’deki kullanıcılar, 5.2 saatlik dünya ortalamasının çok daha üzerinde bir süreyi, tam 8.6 saati sosyal ağlarda geçiriyorlar. Google’dan sonra en çok Facebook’u ziyaret ediyor, her ziyarette ortalama süre 14 dakika kalıyorlar. Biz de bu sebeple Facebook’u, gerek pazarlama gerekse müşteri memnuniyeti operasyonlarımızın önemli bir halkası olarak konumlandırıyor; abonelerimizin Facebook hesaplarına giriş yaptıkları dakikadan itibaren ihtiyaç duydukları işlemleri gerçekleştirebilmeleri için önemli çalışmalar yürütüyoruz.”

 


1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
Ekonomik tsunami tüketiciyi nasıl etkiliyor?
3 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
4 Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel'den açıklama: İmar Kanunu'na aykırılık yok!
Hakkında yıkım kararı verilen Mandarin Otel’den açıklama: İmar Kanunu’na aykırılık yok!
5 Marka fabrikası İtalya'nın sırrı: Gelenekten geleceğe...
Marka fabrikası İtalya’nın sırrı: Gelenekten geleceğe…
Güncel Haberler
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Labubu çılgınlığı Pop Mart’ın kârını yüzde 350 artırdı
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Amerikan Borsaları da artık infox’ta
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Dev gıda markası Kraft Heinz,10 yıllık birlikteliğin ardından bölünebilir
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Haberler
İç mekanda görünmeyen kirleticilere karşı Dyson hava temizleme teknolojileri
Advertorial
3 hafta önce
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Advertorial
2 hafta önce
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (23-29 Mayıs)
Sena Tufan
29 Mayıs 2025
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Haberler
Amazon’un robot filosunda 1 milyon barajı aşıldı
Nafizcan Önder
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.