9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone mali yılında 5.5 milyar TL ciroya ulaştı

Marketing Türkiye
21 Mayıs 2013
1 dk okuma

Vodafone, 2012-13 mali yılı sonuçlarını açıkladı. Vodafone Türkiye, 2012-13 mali yılı toplam gelirlerini geçen yıla göre %19,2 artırarak, son üç yılda kesintisiz  çift haneli  büyüme sergiledi. Şirketin toplam mali yıl gelirleri, tüm zamanların en yüksek gelir seviyesi olan 5,5 milyar TL olarak gerçekleşti.Şirketin abone sayısı, geçen yıla oranla 909 bin artış ile, bugüne kadarki en yüksek seviyesi olan 19,2 milyona erişti. Şirketin ortalama ARPU’su (Abone başına Gelir) son çeyrekte %9,1 artış ile 21,0 TL olarak gerçekleşti. 2012-13 mali yılı FAVÖK’ü (Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kar), geçen seneye göre %35 artış ile  bugüne kadarki en yüksek seviyesi olan 915 milyon TL’ye ulaştı. Aynı zamanda şirketin mali yıl faaliyet karı (FVÖK) ve Operasyonel Serbest Nakit Akışı da pozitif olarak gerçekleşti.
Mobil internet gelirlerinde %92 büyüme
Akıllı telefon seçmeyi, satın almayı ve kullanmayı tüketiciler için “kolay”, “anlaşılır” ve “erişilebilir” hale getiren Akıllı Cihaz Akıllı İletişim Platformu (ACAİP) sayesinde akıllı telefon penetrasyonu %22’e yükseldi.  Böylece, şirket mobil internet ve veri gelirlerindeki hızlı büyümesini devam ettirdi. 2012-13 mali yılının dördüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre mobil internet gelirlerini %92 artıran şirket, veri gelirlerinde de %55’lik bir artış sağladı. Faturalı abone sayısını, bu mali yılda net yaklaşık 800 bin müşteri kazanımla 6,8 milyona yükselten şirket, toplam abone bazı içerisindeki faturalı abone oranını son 4 yılda %12,7’den %35,4’e çıkarttı. Kurumsal alandaki global birikimlerini Türkiye’ye aktarak, müşterilerine özel inovatif çözümler geliştiren “İşOrtağım” platformu ve “Toplam İletişim Hizmetleri Stratejisi” ile, kurumsal segmentteki güçlü büyümesini sürdüren şirket, kurumsal mobil servis gelirlerini 2012-13 mali yılının dördüncü çeyreğinde bir önceki yılın aynı dönemine göre %33 oranında artırdı.

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Haberler
Markaların yıldız haritası Google yorumlarında!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Son çağrı: Brandverse Awards başvuruları kapanıyor!
Haberler
Son çağrı: Brandverse Awards başvuruları kapanıyor!
Sena Tufan
1 Nisan 2025
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Haberler
Brandverse Awards 2025 yeniliklerle geliyor: Son başvuru tarihi 17 Nisan!
Marketing Türkiye
29 Mart 2025
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü'nde ödüllendirilecek!
Haberler
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananlar, Brandverse Awards Craft Bölümü’nde ödüllendirilecek!
Sena Tufan
20 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.