Vodafone KaraKartal’a ABD’den ödül
Beşiktaş JK ile Türk spor tarihinin en büyük sponsorluk anlaşmasına imza atan Vodafone Türkiye, sponsorluk kapsamında sunduğu ve alanında bir ilk olan topluluk programı “Vodafone KaraKartal” ile Colloquy Dergisi tarafından ödüle layık görüldü. Spor dalında mobil sadakat alanında ödüle hak kazanan Vodafone, ödülünü Washington’da düzenlenecek törenle alacak.
Vodafone Türkiye, Beşiktaş taraftarlarına yönelik geliştirdiği topluluk programı Vodafone KaraKartal ile uluslararası alanda takdir topluyor. Vodafone KaraKartal, uluslararası “Colloquy Dergisi” tarafından düzenlenen “Colloquy Recognizes” programı kapsamında, spor kategorisinde mobil sadakat alanında ödüle layık görüldü. Vodafone’un ödülü, 14-16 Ekim tarihlerinde düzenlenecek Colloquy Loyalty Summit’teki (Colloquy Sadakat Zirvesi) törende takdim edilecek. Ödül alan firmalar, Colloquy Dergisi editörlerinin sadakat çalışmalarıyla dikkat çeken firmaları seçmesiyle belirleniyor.
“Ödülü Beşiktaş taraftarının sadakatine borçluyuz”
Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, ödül hakkında şu değerlendirmede bulundu: “Vodafone Türkiye olarak, dijital dönüşüm vizyonumuz doğrultusunda hayata geçirdiğimiz sosyal yatırımlar içinde spora, spor yatırımlarımız içinde de futbola büyük önem veriyoruz. Bu kapsamda Beşiktaş JK sponsorluğumuzun son ürünü olan Vodafone KaraKartal ile hem taraftarın hem de takımın kazanacağı yeni bir dönem başlattık. Bu programla her Beşiktaşlı, tutkuyla bağlı olduğu takımına destek olurken, kendisine özel olarak tasarlanmış ve daha önce Türkiye’de hiçbir taraftar paketinin sunmadığı fırsatlardan yararlanıyor. Beşiktaş JK bugüne kadar hep taraftarının gücüyle, sadakatiyle yükseldi. Vodafone KaraKartal ile de Beşiktaş taraftarını Vodafone’un gücüyle kanatlandırıyoruz. Beşiktaş JK ile olan sponsorluk çalışmalarımızın alanında önde gelen uluslararası bir platformda da takdir kazanmasını mutlulukla karşılıyoruz. Colloquy Dergisi’nin mobil sadakat alanında layık gördüğü bu ödülü Vodafone’lu Beşiktaş taraftarının sadakatine borçluyuz. Vodafone olarak gönül birliğiyle bağlı olduğumuz Beşiktaş taraftarını desteklemeye devam edeceğiz.”
Colloquy Recognizes Ödülleri, dünyanın en yenilikçi sadakat programlarını değerlendiriyor
Colloquy, 1990 yılından bu yana ABD’den ve tüm dünyadan sadakat pazarlaması profesyonellerini bir araya getiren eğitim, araştırma ve basın kuruluşu olarak uluslararası bir referans kaynağı görevi görüyor. 2010 yılından bu yana düzenlenen “Colloquy Recognizes” ise kuruluşun, dünyanın dört bir yanında kullanılmakta olan sadakat programlarını değerlendirdiği ve ödüllendirdiği yarışma platformu olarak öne çıkıyor. Dergi, “Colloquy Recognizes” programı kapsamında geçtiğimiz seneden itibaren tüm sektörlerde müşteri memnuniyeti ve bağlılığına yönelik en yenilikçi girişimleri ödüllendiriyor.
Vodafone KaraKartal ile taraftar ne kazandı?
Vodafone KaraKartal programı kapsamında bugüne kadar Beşiktaş’ın kendi sahasında oynadığı 7 maçta toplam bin 117 bilet dağıtıldı. 13 maçta toplam 10 milyon dakikaya yakın konuşma, 4,5 milyonu aşkın SMS ve yine 4,5 milyon MB’ı aşkın mobil internet hediye edildi. İlk çekilişte, Beşiktaş Nevzat Demir Tesisleri’nde futbolcularla bir araya gelen toplam 40 talihli, antrenmanı izledi, takımla öğle yemeği yedi ve fotoğraf çektirdi. Takımına deplasmanda destek vermek amacıyla en yaratıcı mesajı atan 5 Vodafone KaraKartal üyesi, takımla beraber Liverpool maçına gitme hakkı kazandı. Beşiktaş’ın 112’nci kuruluş yılını kutlamak amacıyla 14-18 Mart tarihleri arasında Vodafone KaraKartal’a yeni üye olan abonelere 19 Mart’ta 3 gün geçerli 250 MB mobil internet hediye edilirken, mevcut üyelere de daha önce kazandıkları faydalara ek olarak 19 Mart gününde geçerli 100 MB internet hediye edildi.