Vodafone Çiftçi Kulübü, New York’tan iki ödülle döndü

Vodafone Türkiye, mobil iletişim teknolojileri aracılığıyla Türkiye’deki nüfusun yüzde 27’sini oluşturan çiftçilerin hayatında fark yaratmak hedefiyle 2009 yılından bu yana başarıyla yürüttüğü Vodafone Çiftçi Kulübü kapsamında ortaya koyduğu iletişim çalışmalarıyla, Mercury Ödülleri’nde “Topluluk İlişkileri” ve “Pazar Büyümesi” kategorilerinde Gümüş Ödül’e layık görüldü. İletişim alanının dünya çapındaki yıldızlarını ödüllendiren, dünyanın en saygın organizasyonlarından Mercury Ödülleri, 22 Mart’ta New York’ta gerçekleştirilen bir törenle sahiplerini buldu. Törene Vodafone Türkiye adına Pazarlama Müdürü Yiğit Özcan katıldı.
Ödül töreninde bir teşekkür konuşması yapan Vodafone Türkiye Pazarlama Müdürü Yiğit Özcan, Çiftçi Kulübü gibi Türkiye’nin ve daha geniş ölçekte dünyanın sürdürülebilir yarınlara taşınmasında büyük öneme sahip bir proje ile Mercury Mükemmellik Ödülleri’nde iki kategoride birden ödül almaktan gurur duyduklarını vurgulayarak şunları söyledi: “Topluluk İlişkileri ve Pazar Büyümesi kategorilerinde aldığımız ödüllerin,Vodafone Çiftçi Kulübü Programı ile gelmesi bizim için özel bir anlam taşıyor. Vodafone’un Türkiye’de tarıma sunduğu olanakların ve Türk çiftçilerinin bu programla yarattıkları değerin böyle önemli bir uluslararası platformda takdir edilmiş olması çok önemli. Vodafone Türkiye olarak abonelerimize en ileri mobil teknolojileri en uygun koşullarla ve yüksek bir hizmet kalitesi ile sunmakla kalmıyor, aynı zamanda hayata geçirdiğimiz sosyal iş modelleri ile toplumsal değer ve fayda yaratmaya da büyük önem veriyoruz.”

İLGİLİ HABERLER