25 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vestel’den yeni iletişim kampanyası: “Türkiye Vestelleniyor”

Marketing Türkiye
28 Nisan 2014
2 dk okuma

Vestel, marka kimliğinin genç, dinamik ve rekabetçi niteliklerini ön plana çıkaran yeni reklam kampanyasına “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla başladı. dün akşam 6 farklı teaser filmiyle başlayan kampanya, 2 Mayıs’ta yayına girecek ve 5 farklı lansman filmiyle devam edecek. Reklam filmleri, Avrupa’nın tek lokasyonda üretim yapan en büyük endüstri komplekslerinden biri olan Vestel City’de geçiyor ve bizzat Vestel çalışanlarını ekranlara getiriyor.

Vestel City çalışanlarının sahip oldukları enerjiyi yansıtacak görsellik ve üslupla ürünlerini tüketicilerin beğenisine sunacaklarını belirten Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, Vestel’in Türkiye’de layık olduğu yere nasıl getireceklerini düşündüklerini ve bu doğrultuda yeni bir iletişim stratejisi planladıklarını ifade ediyor. Vestel Dünyası’nın akıllı robotları Vestron’ları ise artık televizyonlarda yer almayacağını sözlerine ekleyen Turan Erdoğan, “Vestel’i yalnızca bir marka olarak değil, ailenin bir parçası olarak konumlandırıyoruz. Kadından erkeğe, gençten çocuğa Türkiye’nin en prestijli teknoloji sağlayıcısı olma hedefiyle çalışıyoruz” dedi.

Yenilenen pazarlama vizyonu, değişen ihtiyaçlar ve sektör dinamikleri doğrultusunda geçtiğimiz aylarda reklam ajansı değişikliğine giden Vestel, yeni reklam stratejisini Concept Reklam Ajansı ile birlikte oluşturdu. “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla start verilen Vestel kampanyasının ajansı Consept adına söz alan Ajans Başkanı Volkan İkiler ise “Araştırma sonuçlarına bakarak markanın ‘Vestellenmeyle’ birlikte yeni bir yolculuğa çıkmasına ihtiyaç olduğunu gördük. Bu nedenle ‘Vestellenmek’ dediğimiz deyim aslında uzun bir koşu olacak ve bu deyimin arkasında duracağız. Bir çok ‘Vestellenme’ hikayesi tüketiciyi bekliyor olacak” diyor.

Vestel Şirketler Grubu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdürü Ergün Güler de, yeni marka dilini tüm pazarlama faaliyetleri ile destekleyeceklerini vurgulayarak şunları söyledi: “Reklam stratejimizde gittiğimiz değişikliği domino etkisiyle bütün işlerimize yansıtacağız. Gençlik ve dinamizme verdiğimiz değer, Vestel markasıyla yer aldığımız her yerde hissedilecek.”

KAMPANYANIN KÜNYESİ
 
Reklam veren : Vestel
Reklam Ajansı : Concept
Reklam veren Yetkilileri : Feza Turunçoğlu Erim, Berna Aşkın, Ezgi Deniz Şahan, Bengisu Dinçer, Şeyma Kaya
Yönetici Kreatif Direktör : Kerem Özkut
Yaratıcı Ekip: Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin, Pınar Ulus, Taylan Özgür Akçam, Erhan Dursun
Marka Grup Direktörü : Arda Görgün
Marka Yöneticisi : Zeynep Kahvecioğlu
Marka Temsilcisi : Canan Karayılan
Stratejik Planlama Direktörü : Hakan Demir
Stratejik Planlama : Suphi Sarıgöllü
Ajans Prodüktörü : Mert Turan, Kasım Bektaş
Yönetmen: Barış Kaya
Prodüksiyon Şirketi : Peri İstanbul
Müzik : Emre Irmak / Universal

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
4 Google'dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
Google’dan yeni nesil yapay zeka: Gemini 3 kullanıma sunuldu
5 Burger King, "sessizliği" konuşturuyor
Burger King, “sessizliği” konuşturuyor
Güncel Haberler
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
Müşteri sadakati oyunlaştırma ile yeni bir boyut kazanıyor
The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini "kod" değil, "kültür" belirleyecek...
Haberler
Ajanslarda yapay zekanın geleceğini “kod” değil, “kültür” belirleyecek…
İrem Alimoğlu
14 Eylül 2025
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
2026 seyahat trendleri belli oldu: "Lüks kaçamaklar" popülerleşiyor
Haberler
2026 seyahat trendleri belli oldu: “Lüks kaçamaklar” popülerleşiyor
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.