Vestel yeni iletişim stratejisiyle “olmaz” kelimesini lügattan kaldırıyor
Vestel, Beyazıt Öztürk’le başlattığı yeni dönem iletişim çalışmalarında dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerine “Vestel’le olur, Neden olmasın?” diyor. Bu zamana kadar olmaz denilen çoğu şeyi teknoloji ve inovasyonun gücüyle hayata geçiren Vestel, marka yolculuğundaki bu yeni dönemde “olmaz” kelimesini lügattan kaldırıyor.
Vestel’in yeni iletişim stratejisinin detayları Vestel CEO’su Turan Erdoğan, Vestel Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Ergün Güler ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu ile Vestel’in yeni reklam yüzü Beyazıt Öztürk’ün katılımıyla gerçekleştirilen online basın toplantısı aracılığıyla paylaşıldı.
“Vestel’le Olur, Neden olmasın?” stratejisinin temelinde Vestel’in sahip olduğu üretim, Ar-Ge ve tasarım gücünün olduğunu belirten Vestel CEO’su Turan Erdoğan, “Vestel küresel ölçekte bir teknoloji şirketi. Trendleri takip eden değil öncülük eden bir vizyonumuz var. Bu doğrultuda da yaptığımız çalışmalarla her zaman en yeni ve en iyi teknolojiyi tüketiciyle ilk buluşturan marka olma hedefimiz var. Her adımımızla kendimizi aşıp, başarı çıtamızı yükselterek, tüketicimizin taleplerini en iyi, en hızlı ve en güvenli şekilde karşılamaya odaklanıyoruz. Günümüzde tüketicilerin, özellikle Z Kuşağının, markaların onların hayatlarını daha iyi hale getirmeleri beklentisi var. Biz de onların en iyisini hak ettiğini düşünüyoruz. Ekibimizle kurduğumuz her tasarım hayaline “Neden olmasın?” diye başlıyoruz ve büyük bir çoğunlukla hayallerimizi gerçekleştirip ‘Vestel’le olur’ diyebileceğimiz bir noktaya ulaşıyoruz. Gelecek dönemde de tüketicimizin hayallerini gerçekleştirecek yeni ürün ve hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.
“Olmaz” diyenlere cevabımız: Neden olmasın?
Vestel kültüründe ‘olmaz’ın bir yanıt olarak kabul edilmediğini belirten Vestel Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Ergün Güler “Tarih boyunca ülkemiz birçok engeli aşıp, olmaz denileni oldurarak tarihe geçmiştir. Biz de Vestel olarak her zaman bu anlayış ile hareket ettik. En yeni teknolojiyi, en iyi ürünlerle buluşturduk ve en hızlı şekilde tüketicilerimize sunduk. Olmaz diyenlere cevabımız her zaman “Neden Olmasın? Biz yaparız” oldu. Şimdi de bu söylemi iletişimimize taşımaya karar verdik ve “Vestel’le olur, Neden olmasın?” diyoruz. Üretimden, Ar-Ge’ye, tasarımdan satış pazarlamaya kadar tüm iş süreçlerimize entegre ettiğimiz bir anlayış. Bu vizyonumuzu tüketicimize aktarırken de yol arkadaşımız olarak Türk halkının sevgisini kazanmış, herkesin güvendiği isim Beyazıt Öztürk’ü seçtik. Kendisinin markamızı en iyi şekilde temsil edeceğine, Vestel’le Olur’u, felsefemizi tüketicilerimize yansıtacağına inanıyoruz” dedi.
Beyazıt Öztürk’lü marka yolculuğu uzun ve sürprizlerle dolu olacak
Vestel’in yeni mottosunun kendisiyle tamamen örtüştüğünü ve Vestel’in yeni reklam yüzü olmaktan büyük mutluluk duyduğunu dile getiren Beyazıt Öztürk, “Vestel, Türkiye’nin adını dünyanın dört bir yanına ulaştıran küresel bir marka. Öyle ürünler var ki, birine bahsettiğinde “Bu kadar da olmaz” diyebiliyor. Ama inanın Vestel’le olur. Manisa’da yer alan, dünyanın en büyük fabrikalarından biri Vestel City’i ziyaret ettiğimde bunu çok iyi anladım. Üretim teknolojilerinden, geliştirdikleri ürünlere kadar hepsinden çok etkilendim. Birlikteliğimizin güzel başlangıçlara vesile olmasını diliyorum. Vestel ile birlikte 2021 yılında birçok sürprizle karşınızda olacağız” şeklinde konuştu.
Beyazıt Öztürk ile çıktıkları yolun uzun ve sürprizlerle dolu olduğunu belirten Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu ise “Vestel Türk insanının ihtiyaçlarını çok iyi anlayabilen bir marka. Geliştirdiğimiz teknolojilerden sunduğumuz hizmetlere kadar her adımda insanımızın talep ve ihtiyaçlarını odağımıza aldık. Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık. Hijyen bizim için çok önemli dediler, gün ışığının gücünü kullanarak çamaşırdan bulaşığa, buzdolabından klimaya kadar en iyi hijyeni sağlayan ürünleri kullanıma sunduk. Tüketicimiz evde kendi yoğurdunu, kefirini, turşusunu en iyi koşullarda mayalasın diye Maya buzdolabını çıkardık. Kısacası biz hiçbir zaman olmaz demedik, aksine “Vestel’le Olur, Neden Olmasın?” dedik. Bu çalışmalarımızı anlatırken de insanımızın en sevdiği, en güvendiği, bizden biri olarak gördüğü Beyazıt Öztürk’ün bizi doğru yansıtabileceğine inandık. Biz bu yolculukta gerçekliği samimi bir dille aktarmayı çok önemsiyoruz. Yeni yolumuzun ve yol arkadaşımızın hepimize hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.