25 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vestel yeni iletişim stratejisiyle "olmaz" kelimesini lügattan kaldırıyor
Haberler

Vestel yeni iletişim stratejisiyle “olmaz” kelimesini lügattan kaldırıyor

Marketing Türkiye
7 Ocak 2021
3 dk okuma

Vestel, Beyazıt Öztürk’le başlattığı yeni dönem iletişim çalışmalarında dünyanın dört bir yanındaki tüketicilerine “Vestel’le olur, Neden olmasın?” diyor. Bu zamana kadar olmaz denilen çoğu şeyi teknoloji ve inovasyonun gücüyle hayata geçiren Vestel, marka yolculuğundaki bu yeni dönemde “olmaz” kelimesini lügattan kaldırıyor.

Vestel’in yeni iletişim stratejisinin detayları Vestel CEO’su Turan Erdoğan, Vestel Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Ergün Güler ve Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu ile Vestel’in yeni reklam yüzü Beyazıt Öztürk’ün katılımıyla gerçekleştirilen online basın toplantısı aracılığıyla paylaşıldı.

“Vestel’le Olur, Neden olmasın?” stratejisinin temelinde Vestel’in sahip olduğu üretim, Ar-Ge ve tasarım gücünün olduğunu belirten Vestel CEO’su Turan Erdoğan, “Vestel küresel ölçekte bir teknoloji şirketi. Trendleri takip eden değil öncülük eden bir vizyonumuz var. Bu doğrultuda da yaptığımız çalışmalarla her zaman en yeni ve en iyi teknolojiyi tüketiciyle ilk buluşturan marka olma hedefimiz var. Her adımımızla kendimizi aşıp, başarı çıtamızı yükselterek, tüketicimizin taleplerini en iyi, en hızlı ve en güvenli şekilde karşılamaya odaklanıyoruz. Günümüzde tüketicilerin, özellikle Z Kuşağının, markaların onların hayatlarını daha iyi hale getirmeleri beklentisi var. Biz de onların en iyisini hak ettiğini düşünüyoruz. Ekibimizle kurduğumuz her tasarım hayaline “Neden olmasın?” diye başlıyoruz ve büyük bir çoğunlukla hayallerimizi gerçekleştirip ‘Vestel’le olur’ diyebileceğimiz bir noktaya ulaşıyoruz. Gelecek dönemde de tüketicimizin hayallerini gerçekleştirecek yeni ürün ve hizmetleri hayata geçirmeye devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.

“Olmaz” diyenlere cevabımız: Neden olmasın?

Vestel kültüründe ‘olmaz’ın bir yanıt olarak kabul edilmediğini belirten Vestel Ticaret A.Ş. Genel Müdürü Ergün Güler “Tarih boyunca ülkemiz birçok engeli aşıp, olmaz denileni oldurarak tarihe geçmiştir. Biz de Vestel olarak her zaman bu anlayış ile hareket ettik. En yeni teknolojiyi, en iyi ürünlerle buluşturduk ve en hızlı şekilde tüketicilerimize sunduk. Olmaz diyenlere cevabımız her zaman “Neden Olmasın? Biz yaparız” oldu. Şimdi de bu söylemi iletişimimize taşımaya karar verdik ve “Vestel’le olur, Neden olmasın?” diyoruz. Üretimden, Ar-Ge’ye, tasarımdan satış pazarlamaya kadar tüm iş süreçlerimize entegre ettiğimiz bir anlayış. Bu vizyonumuzu tüketicimize aktarırken de yol arkadaşımız olarak Türk halkının sevgisini kazanmış, herkesin güvendiği isim Beyazıt Öztürk’ü seçtik. Kendisinin markamızı en iyi şekilde temsil edeceğine, Vestel’le Olur’u, felsefemizi tüketicilerimize yansıtacağına inanıyoruz” dedi.

Beyazıt Öztürk’lü marka yolculuğu uzun ve sürprizlerle dolu olacak

Vestel’in yeni mottosunun kendisiyle tamamen örtüştüğünü ve Vestel’in yeni reklam yüzü olmaktan büyük mutluluk duyduğunu dile getiren Beyazıt Öztürk, “Vestel, Türkiye’nin adını dünyanın dört bir yanına ulaştıran küresel bir marka. Öyle ürünler var ki, birine bahsettiğinde “Bu kadar da olmaz” diyebiliyor. Ama inanın Vestel’le olur. Manisa’da yer alan, dünyanın en büyük fabrikalarından biri Vestel City’i ziyaret ettiğimde bunu çok iyi anladım. Üretim teknolojilerinden, geliştirdikleri ürünlere kadar hepsinden çok etkilendim. Birlikteliğimizin güzel başlangıçlara vesile olmasını diliyorum. Vestel ile birlikte 2021 yılında birçok sürprizle karşınızda olacağız” şeklinde konuştu.

Beyazıt Öztürk ile çıktıkları yolun uzun ve sürprizlerle dolu olduğunu belirten Vestel CMO’su Duygu Badem Uylukçuoğlu ise “Vestel Türk insanının ihtiyaçlarını çok iyi anlayabilen bir marka. Geliştirdiğimiz teknolojilerden sunduğumuz hizmetlere kadar her adımda insanımızın talep ve ihtiyaçlarını odağımıza aldık. Beyaz eşya gibi hacmi büyük ürünlerde hızlı teslimat mümkün değil dediler, 24 saatte teslim hizmetini başlattık. Hijyen bizim için çok önemli dediler, gün ışığının gücünü kullanarak çamaşırdan bulaşığa, buzdolabından klimaya kadar en iyi hijyeni sağlayan ürünleri kullanıma sunduk. Tüketicimiz evde kendi yoğurdunu, kefirini, turşusunu en iyi koşullarda mayalasın diye Maya buzdolabını çıkardık. Kısacası biz hiçbir zaman olmaz demedik, aksine “Vestel’le Olur, Neden Olmasın?” dedik. Bu çalışmalarımızı anlatırken de insanımızın en sevdiği, en güvendiği, bizden biri olarak gördüğü Beyazıt Öztürk’ün bizi doğru yansıtabileceğine inandık. Biz bu yolculukta gerçekliği samimi bir dille aktarmayı çok önemsiyoruz. Yeni yolumuzun ve yol arkadaşımızın hepimize hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu.

Vestel’le Olur, Neden Olmasın?

1 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
2 ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
3 Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
Netflix Games, FIFA’yı oyun dünyasına geri taşıyor
4 Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
5 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (12-25 Aralık)
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Zincir marketlerde “pazar tatili” mutabakatı: Gözler Ticaret Bakanlığı’nda
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Karaca İngiltere’de küresel markalara meydan okuyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21-27 Kasım)
Sena Tufan
4 hafta önce
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Nafizcan Önder
5 gün önce
Getir Araç Tiktak'a satıldı
Haberler
Getir Araç Tiktak’a satıldı
Sena Tufan
6 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.