18 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vernel Max’in yeni yüzü Çağla Şikel oldu

Marketing Türkiye
5 Temmuz 2012
2 dk okuma

 

Vernel, çamaşırlarında mükemmel yumuşaklık ve uzun süre kalıcı hoş koku isteyen tüketicileri için konsantre ürünü yeni Vernel Max Ferahlık İncileri’ni geliştirdi. Vernel Max’in marka yüzü ise Çağla Şıkel oldu. Çağla Şıkel, Vernel Max’ın marka yüzü olarak Henkel ailesine katılmaktan dolayı mutluluk duyduğunu belirtti. Evinde de ailesi için Vernel Max kullandığını söyleyen genç anne, Vernel Max’ı temsil etmekten heyecan duyduğunu söyledi. Çağla Şıkel’in basın mensuplarını ağırladığı lansmanda Henkel çamaşır ve ev bakımı kategorilerinden sorumlu Pazarlama Direktörü Didem Şekerel Erdoğan Türkiye’de yumuşatıcı pazarının konsantreye doğru bir trend gösterdiğini ve de önümüzdeki senelerde konsantre segmentinin çok daha hızla büyüyerek ciddi bir paya ulaşacağını iletti. Vernel Max markası ile konsantre segmentinde liderliği hedeflediklerini ve bu doğrultuda sürekli tüketici araştırmaları yaparak Türk hanımlarının beklentilerini tamamıyla ve en iyi şekilde karşılayacak yenilikçi ürünleri pazara sunduklarını belirtti. Vernel Ürün Müdürü Serra Koç, Türk hanımlarının özellikle uzun süreli ferahlığa önem verdiğini ve çamaşırlardaki güzel hoş kokunun   keyfini daha da uzun süre çıkartmak istediklerini belirtti. Yeni Vernel Max Ferahlık incileri serisinin ‘7 güne kadar ferahlık’ sağlayan özel formülüyle tüketicilerin beğenisine sunulduğunu ifade etti.
 
Metin Arolat’ın yönetmenliğini yaptığı yeni Vernel Max reklam filminde ilk defa oğulları Kuzey ve Uzay ile kameraların karşısına geçen Şıkel, “Ben de her anne gibi çocuklarımın üzerlerine titriyorum. Evimde bu güne dek zaten Vernel kullanıyordum. Yeni Vernel Max Ferahlık incilerini deneyince çocuklarımla birlikte çok inandığım bir ürün için hiç tereddüt etmeden kamera karşısına geçtim” dedi. Reklam filmi çekimlerinin keyifli geçtiğine de değinen Şıkel, “Hazırlanan set benim evime, ev hallerime o kadar yakındı ki, ben de çocuklar da evimizde gibi hissettik. Çekim sırasında çocuklarla sette hazırlanan yatağın üzerinde oyunlar oynadık. Evde de aynı şekilde oynuyoruz, yani çekim için özel hiç birşey yapmadık. Bu yüzden de reklam filminin çok beğenileceğini düşünüyorum çünkü en doğal halimizle ve en doğal duygularımızla ekranlarda olacağız. ” dedi. 

 

1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
3 Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
4 Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
Sosyal medyada alkollü içki paylaşımlarına Reklam Kurulu’ndan durdurma cezası
5 IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
IKEA cep telefonlarına da yatak yaptı!
Güncel Haberler
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
CEO’lar için belirsizlik yeni normal: Dönüşümün rotası yeniden çiziliyor
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Haberler
Yepyeni bir kahve deneyimi: Ice Break
Advertorial
3 hafta önce
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler... Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Haberler
Bodrum’dan Kaş’a yeni yazlık çılgınlığı: Prefabrik evler… Peki hangi bölgede kaça mal oluyor?
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Haberler
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Nafizcan Önder
14 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.