7 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Usain Bolt, Visa Europe’un reklam kampanyasında

Marketing Türkiye
17 Mart 2012
2 dk okuma

 

Visa Europe’un, tüm Avrupa’da gösterime girecek olan Usain Bolt’lu televizyon reklamları, Türkiye’de 17 Mart 2012 tarihinde başlıyor. Reklamda, Usain Bolt’un yanı sıra Visa Europe’un 2012 Londra Olimpiyatları ve Paralimpik Oyunları yolculuğunda destek verdiği ve Avrupa’nın dokuz ayrı ülkesinden gelen 20 atletten oluşan Visa Europe Takımı’na ait görüntüler de yer alıyor. Visa Europe, Olimpiyat Oyunları boyunca mobil ödeme teknolojileri ile gerek Londra içindeki, gerekse Olimpiyat ve Paralimpik Oyun alanlarındaki temassız ödeme altyapısı uygulamalarını sergileyecek. Tüketiciler ilk kez bu Olimpiyat Oyunları’nda yanlarında nakit taşımak yerine, temassız kartlar ya da NFC (yakın alan iletişimi) uyumlu cep telefonlarını kullanarak temassız ödeme yapabilecek. Konuyla ilgili bir açıklama yapan Visa Europe Ürün ve Pazarlama Çözümleri Başkan Yardımcısı Mariano Dima, “Londra 2012 yaklaşırken Avrupa çapındaki atletlerimiz planlarımızın merkezini oluşturuyor. Reklam kampanyamızda, Usain Bolt ile beraber seçkin sporculardan oluşan Visa Takımı sporcularımıza da yer veriyor olmaktan gurur duyuyoruz” dedi. 
Dima, sözlerine şöyle devam etti:  “Bolt hızı, rahatlığı ve performansı, dünyanın en büyük arenasında sergilemeyi sembolize ediyor. Benzer bir şekilde Visa Europe için de Londra 2012, temassız ve mobil ödemeler gibi en son ödeme teknolojilerimizi sergileyeceğimiz bir vitrin. Bu alan ayrıca kart sahiplerine, Olimpiyat Oyunları sırasında ve daha sonra kullanılmak üzere yapılandırdığımız güvenli, kolay ve hızlı ödeme altyapısını deneyimleme fırsatı sunuyor. Bu nedenle Bolt’un, reklam kampanyamız için en uygun kişi olduğunu düşünüyoruz.” Visa Europe Yenilikçilik Elçisi Usain Bolt ise “Londra 2012, dünyanın en büyük spor arenası olacak. Orada aklımda tek bir hedefle bulunacağım: Olimpiyat unvanlarımı korumak. Visa markasını herkes biliyor ve bu markaya güveniyor. Bugün Visa, ödemeleri daha kolay ve hızlı bir hale getirmiş durumda. Bu nedenle onlarla çalışmak benim çok doğal” dedi.

Filmin hikayesi
Ocean Colour Scene grubunun Hundred Mile High City isimli şarkısının kullanıldığı “Hayatın Daha Hızlı Akışı İçin Visa” isimli reklam, Bolt’un Londra havaalanına inmesiyle başlıyor. Bolt, bagajını almak üzere bandın başında beklerken bavullarını bir türlü göremez, ama bir yerlere yetişmek zorundadır. Bolt harekete geçince, bekleyen yolculardan biri anlaşılmaz bir şekilde Bolt’a meydan okur ve onunla yarışmaya başlar. Daha sonra Bolt’u ve diğer oyuncuyu sadece Visa’nın yardımıyla Londra’da yarışırken görürüz. İkisi de yol boyunca Visa’nın mobil ödeme, temassız ödeme ve kart hizmetlerini kullanarak alışveriş yapar. Bolt takım elbiselerinden kurtulup yarışa hazır bir atlet haline gelirken diğer oyuncu da ceket ve kravat takarak şık bir görünüme sahip olur. 
Bolt, Londra’daki yolculuğu sırasında pek çok atletle karşılaşır. Önce bir otobüste Visa Takımı jimnastikçilerinden Louis Smith, BMX sürücüsü Shanaze Reade ve boksör Khalid Yafai’ya rastlar. Üç adım atlamacı Philips Idowu’yu ise yanında Taekwondo yıldızı Aaron Cook ve engelli atlet Stefanie Reid ile birlikte berberde saçlarını kestirirken görür. Yarışın sonuna gelindiğinde, iki karakter Olimpiyat Stadı’na ulaşır. Bolt koşu pistindeki başlangıç çizgilerinden birinde yerini alır. Kafasını kaldırdığında yarıştığı adamın başlangıç düdüğünü çalan hakem olduğunu fark edince muzipçe gülümser. Bolt yarışa başlamak üzere pozisyon alırken koşuya start verilir ve kamera yükselerek 2012 Londra Olimpiyat Stadı’nı kuşbakışı gösterir. Reklam, hıza ve Visa ile yeni ödeme yöntemlerinin kolaylığına atıfta bulunarak “Hayatın Daha Hızlı Akışı İçin Visa” sözleriyle son bulur. 


2012 Londra Olimpiyatları’na bilet kazanma fırsatı
Olimpiyat Oyunları’nı tüketicilerin hayatına taşıyacak olan kampanya, Visa Altın Dünya’nın www.visa.com.tr/altindunya adresli web sitesi üzerinden, Avrupa’daki tüketicilere yönelik promosyon çalışmalarına 17 Mart tarihinde başlıyor. Kullanıcılar, bu site üzerinden 2012 Londra Olimpiyatları’na bilet kazanma fırsatı yakalarken, çekiliş ve yarışmalara katılarak çeşitli ödüllerin de sahibi olabilecekler. 

 

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
Haberler
Formadan finansa: Taraftar sadakati nasıl dev bir ekonomiye dönüştü?
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Haberler
4. Tarımda Pozitif Gelecek Sempozyumu gerçekleştirildi
Sena Tufan
2 gün önce
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
1 hafta önce
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Haberler
İtalyan moda tasarımcısı Giorgio Armani 91 yaşında hayatını kaybetti
Sena Tufan
5 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.