Ürün yerleştirme reklamları ekranları sevdi
Televizyonda, 2014’ün ilk çeyreğinde toplam 13 saate yakın ürün yerleştirme reklamı yayınlandığı belirlendi.
Gelişen reklam sektörünün bir sonucu olarak ortaya çıkan ürün yerleştirme reklamları, ülkemizde de ekranda yer alamaya hızla devam ediyor. Interpress bünyesinde reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans’ın, televizyonda yayınlanan ürün yerleştirme reklamlarını incelediği araştırmaya göre; bu yılın ilk çeyreğinde ekranda yer alan oniki kanalda toplam 13 saate yakın ürün yerleştirme reklamının yer aldığı ortaya çıktı.
Reklam sektörüne yeni bir soluk getiren ürün yerleştirme reklamları, ürünün senaryo içinde kullanılması, ürünün gösterilmesi ya da ana karakterle ilişkilendirilmesi gibi pek çok farklı şekillerde hazırlanabiliyor. Son üç aylık incelemede, en çok ürün yerleştirme reklamının Kanal D’de yayınlandığı saptandı. Toplam da 4,5 saati geçen süreyle birinci sırada yer alan Kanal D’yi, ikinci sırada Star TV 2,7 saat ile takip ederken, üçüncü sırada ise Samanyolu TV’nin toplam 2,1 saatle yer aldığı tespit edildi.