27 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Unilever Türkiye’nin CEO’su değişti

Marketing Türkiye
2 Ekim 2013
2 dk okuma

Unilever’de 25 yıllık kariyerinin son 11 yılında CEO olarak görev üstlenen İzzet Karaca, kendi isteğiyle emekliye ayrılma kararı aldı. Karaca’nın yerine, 2009 yılından beri Unilever’in en önemli pazarlarından Çin’de Operasyondan Sorumlu Başkan olarak görev yapan Mehmet Altınok geçiyor.

Emekli olma kararını açıklayan Karaca; “Geçtiğimiz 11 yılda, tüm çalışanlarımız ile birlikte, faaliyetlerimizi önemli ölçüde büyüterek Unilever Türkiye’yi Unilever’in en önemli organizasyonlarından birine dönüştürmenin ve 35 ülkeye hizmet veren güçlü bir bölgesel üs oluşturmanın gururunu yaşadık. Bu başarıda en önemli rollerden birini üstlenen Mehmet Altınok’a görevimi devretmenin huzuru içindeyim” dedi.

Unilever dünyasında yetenek üslerinden biri olarak öne çıkan Unilever Türkiye’de yetişmiş ve yurtdışı görevi yapan 74 kişiden biri olan Mehmet Altınok ise, yeniden Türkiye’ye dönmekten duyduğu mutluluğu dile getirerek şöyle konuştu: “Bugün Unilever Türkiye, 8 fabrikası, 5 binin üzerindeki çalışanıyla büyük bir aile. Hedefim, bugüne kadar elde ettiğim deneyimlerle, Unilever Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesini devam ettirmek.”

Mehmet Altınok hakkında

TED Ankara Koleji ve ODTÜ Makine Mühendisliği Bölümü mezunu olan Mehmet Altınok, aynı üniversitede İşletme Bölümü MBA eğitimini tamamladıktan sonra West England Üniversitesi’nden Lisansüstü Pazarlama Diploması aldı.
Kariyerine 1989 yılında Unilever Türkiye’de Ürün Müdürü olarak başlayan Mehmet Altınok, 1991 yılında Unilever Hollanda’ya Grup Ürün Müdürü olarak atandı. Türkiye’ye 1994 yılında geri dönen ve 2000 yılına kadar Unilever Türkiye’de Pazarlama Müdürü olarak görev yapan Altınok, 2000–2003 arasında Unilever Macaristan, Hırvatistan ve Slovenya’dan sorumlu Kategori Direktörü ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak çalıştı. Altınok eş zamanlı olarak Orta ve Doğu Avrupa ile Türkiye Ev Bakım ve Temizlik İnovasyon Merkezi’nin yönetimini üstlendi.
2004 yılında tekrar Türkiye’ye dönen Altınok, Ev ve Kişisel Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı görevine ek olarak, NAMET (Kuzey Afrika, Orta Doğu ve Türkiye) bölgesi için Ev ve Saç Bakımından Sorumlu Marka Direktörlüğünü yürüttü. Bu görevinin ardından Unilever Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak atanan Altınok ayrıca Unilever Türkiye kurumsal sözcülüğünü de üstlendi, Çin’deki görevinin öncesinde Unilever Türkiye Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak görev aldı. Altınok, 2009 Mayıs ayından bu yana Unilever’in Çin’de Operasyondan Sorumlu Başkan olarak görev yapıyordu.
Mehmet Altınok evli ve bir erkek çocuk babası.

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 Pringles'tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

cannes-lions
Haberler
Türkiye’den 2 iş Cannes Lions kısa listesinde
Seda Başpınar
1 hafta önce
Dijital tüketici trendleri neler söylüyor?
Haberler
Dijital tüketici trendleri neler söylüyor?
Nafizcan Önder
9 Nisan 2022
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
16 Mayıs 2022
Tüketiciler çevrimiçi alışverişlerinden pişmanlık duyuyor
Haberler
Her dört tüketiciden üçü sipariş ettiği üründen pişmanlık duyuyor. Peki o ürünlere ne oluyor?
Gizem Yıldız
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.