21 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Uludağ Doğal Maden Suyu yüzyılın etiketini arıyor

Marketing Türkiye
19 Nisan 2013
2 dk okuma

Uludağ İçecek, Uludağ Doğal Maden Suyu kaynağının işletme ruhsatının alınmasının 100. yılını bir etiket tasarım yarışması ile kutlamaya devam ediyor. Yurt çapında tüm üniversitelerin Güzel Sanatlar Fakültesi lisans öğrencilerinin katılımına açık Uludağ Doğal Maden Suyu 100. Yıl Etiket Tasarımı Yarışması için başvurular 15 Mayıs 2013 tarihine kadar sürecek.

Yarışmanın, yıllar içinde bir yaşam kültürü haline gelen Uludağ Doğal Maden Suyu ile gençler arasındaki iletişimi daha da güçlendireceğini belirten Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin şunları söyledi: “Uludağ Doğal Maden Suyu kaynaklarının işletme ruhsatının Uludağ İçecek tarafından alınmasının 100. yılını çeşitli etkinliklerle kutluyoruz. Üniversitelerde düzenlediğimiz bu yarışma da kutlamaların bir uzantısı. Uludağ Doğal Maden Suyu hayata sağlık ve lezzet katan bir ürün olmanın ötesinde, yenilikçi çizgisiyle de değerini kuşaklar boyu korumayı başarıyor. Gençlerle kurduğumuz güçlü ilişkinin 100 yıldır olduğu gibi, 100 yıl sonra da Uludağ Doğal Maden Suyu’nun bir yaşam kültürü olarak kalmasını sağlayacağına inanıyoruz. Bu çerçevede, etiket tasarım yarışmamız bunun için bize önemli bir fırsat sunuyor. Üniversitelerin ilgili bölümlerinde okuyan tüm gençleri yarışmamıza katılmaya çağırıyoruz.”

Yarışmada dereceye girenleri anlamlı ödüller bekliyor
Uludağ Doğal Maden Suyu 100. Yıl Etiket Tasarımı Yarışması’nda dereceye girecek öğrencileri değerli ve anlamlı ödüller bekliyor. Yarışmanın birincisi Londra Tasarım Haftası için özel seyahat paketi, ikincisi Apple Macbook Pro ve üçüncüsü Wacom Intous tabletin sahibi olacak. Dereceye girecek öğrencilerin etiket tasarımları ayrıca Uludağ Doğal Maden Suyu’nun sınırlı sayıda üretimi yapılacak özel kutularında tüketicilerle buluşacak.

Uzman isimleri buluşturan jüri
Yarışmaya katılan öğrencilerin çalışmaları, kendi alanının tanınmış, başarılı isimlerinden oluşan bir jüri tarafından değerlendirilecek. Yarışmanın jürisi DiceKayek Markası Yaratıcılarından Ece Ege, Fotoğraf Sanatçısı Zeynel Abidin, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Ambalaj Sektör Temsilcisi Aslıhan Arıkan, Endüstriyel Tasarımcılar Meslek Kuruluşu Üyesi ve Endüstri Tasarımcısı Dr. Akademisyen Oya Akman, Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi Ajans Başkanı Kayhan Şardan ve Uludağ İçecek Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin’den oluşuyor.

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
4 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
5 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Güncel Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Haberler
Instagram’da yeni trend: Ultra geniş “ince video” formatı markaların gözdesi oldu
Sena Tufan
25 Eylül 2025
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
2 hafta önce
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Haberler
Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, kadim halkların izinde Rize’nin gizemli topraklarını keşfetti
Marketing Türkiye
21 Ekim 2025
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Haberler
Kodak’tan koleksiyon kültürüyle nostaljiyi buluşturan yeni sürpriz: “Charmera”
Sena Tufan
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.