
Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul
Ülker, İstanbul’un zengin kültürel ve gastronomik mirasından ilham alan yeni ürünü Ülker Çikolata İstanbul’u tanıttı. Boğaz manzarası eşliğinde Esma Sultan Yalısı’nda gerçekleştirilen tanıtım toplantısında, ürünün hikâyesi ve kampanya detayları paylaşıldı.
Yeni ürün, fındıklı dolgu, çıtır kadayıf ve baklava parçacıklarıyla zenginleştirilmiş sütlü çikolata tablet formunda sunuluyor. Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO) Mustafa Kabakçı, tanıtımda Ülker Çikolata İstanbul’un lezzet yolculuğunu ve iletişim kampanyasının detaylarını paylaştı.

Ülker Pazarlama Üst Yöneticisi (CMO)
Ülker’in bu yepyeni ürünüyle lezzet deneyimini bambaşka bir boyuta taşıdıklarını belirten Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı konuşmasında “Bugün burada sadece yeni bir ürünü tanıtmak için değil, aslında bir hikâyeyi, bir ilhamı paylaşmak ve İstanbul’un büyüsünü yeniden hep beraber keşfetmek için birlikteyiz. Tüm dünyada fenomen olduktan çok kısa bir süre sonra 2024 yılında çikolata ürün portföyümüze kattığımız ‘Meşhur Dubai Lezzeti’ ile başlayan yolculuğumuz, kısa sürede sevenlerinin gönlünde kendine özel bir yer edindi. Bu başarı bize çok net bir şey gösterdi: Ülkemizdeki ve dünyadaki çikolata severler artık sadece bir tat aramıyor, lezzetten öte bir hikâye, bir duygu, bir deneyim arıyor. İşte bu anlayıştan hareketle, yepyeni bir yolculuğa çıktık. Kadayıfın çıtırtısını, fındıklı dolgusunun yoğunluğu ve baklava parçacıklarının eşsiz lezzetini bir araya getirerek, İstanbul’un çok katmanlı ruhunu Ülker Çikolata İstanbul’la buluşturduk” dedi.
İstanbul’un çok katmanlı ruhu bu çikolatanın içinde
Bu yepyeni lezzetin İstanbul’un birbirini tamamlayan kültürel dokusundan esinlenerek hazırlandığını vurgulayan Kabakçı, şunları ekledi:
“İlk kez bir inovasyonumuzun iletişimini global ölçekte başlattık. Dünyanın dört bir yanındaki içerik üreticileri çok kısa bir sürede bu tadı kendi platformlarına taşıdı. Ülker Çikolata İstanbul kısa sürede herkesin merak ettiği bir tat haline geldi. Ülker olarak 80 yılı aşkın süredir, milyonlarca insana her lokmada mutluluk verirken, aynı zamanda inovasyon gücümüzle sektöre öncülük etmenin gururunu yaşıyoruz. Her yeni ürünümüzde, sevenlerimizle kurduğumuz bağı daha da güçlendirmeyi, onların beklentilerini aşmayı ve çikolataya yeni anlamlar kazandırmayı hedefliyoruz. Bu yaklaşım, sadece bir gıda markası değil, bir deneyim markası olduğumuzu da gösteriyor.”
Etkinlikte, tarihçi ve yazar Saffet Emre Tonguç, İstanbul’un tarihi ve kültürü hakkında bilgiler aktarırken, ünlü şef Arda Türkmen konuklara çikolatanın hikâyesini anlattı ve Ülker Çikolata İstanbul’dan ilham alarak hazırladığı özel tatlıyı deneyimletme fırsatı sundu.
Dünyaca ünlü sosyal medya fenomeni Mariaa Vehera de etkinlikte yer aldı. Daha önce Dubai Çikolatası’nın küresel çapta trend olmasına katkı sağlayan Vehera, Ülker Çikolata İstanbul kampanyasının lansmanında markayla buluştu.