Ülker ve markaları Facebook lideri!
Türkiye’nin en beğenilen markaları arasında yer alan Ülker ve markaları tüketicileriyle arasındaki bağı güçlendirmek, onlarla interaktif iletişim kurmak, mutlu anlarını paylaşmak amacıyla 2010 yılı başından bu yana sosyal medya ağlarında yoğun iletişim çalışmaları yürütüyor. Her ortamda 7’den 70’e her kesimden tüketicisinin yanında yer alan Ülker’in, bugün, tüketicilerin internetteki zamanlarının büyük kısmını geçirdikleri Facebook’taki hayran sayısı 6 milyon kişiye ulaştı. Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi, “Küçük, büyük herkes yıllardır mutlu anlarının içinde yer alan, bu anlara izini bırakan Ülker ve markalarının ürünlerini severek tüketiyor. İnternet kullanımının yaygınlaştığı ve hayatımızın bir parçası haline geldiği bugünlerde, sosyal ağlarda da tüketicilerimizin yanında yer almamız kaçınılmaz hale geldi. Dijital ortamdaki çalışmalarımızda amacımız sadece tüketicilerimize Ülker markasını hatırlatmak değil, çokça zamanlarını geçirdikleri internette de Ülker’li mutlu anları yaşatmak” dedi. Sosyal medyadaki yatırımlarını her zaman marka iletişimlerine paralel hayata geçiren Ülker’in sosyal medyadaki ilk büyük adımı 2010 yılında Ülker Facebook sayfasında başlayan “Mutlu Bir An Fotoğraf Yarışması”yla oldu. Kimi zaman Mutlu Bir An kampanyasında olduğu gibi 360 derece iletişimin bir kolu olarak, kimi zamansa tek başına Facebook sayfaları üzerinden topluluk yönetimi, uygulamalar ve ödüllü kampanyalar ile markaların sayfalarındaki hayran sayısı arttırıldı. Özel günlerde (Anneler Günü, bayramlar gibi) yapılan kampanyalarla tüketicilere maç biletleri, Ülker Mutlu Bir An kutuları gibi ödüller sunuldu. 6 milyon hayran kutlamaları çerçevesinde Ülker takipçileri, mutlu anlarını Facebook.com/Ulker sayfasından paylaşarak, Ülker ürünleriyle dolu 100 adet “Mutlu Bir An hediye kutusu”ndan birini kazanma şansını yakalıyor. Daha sonra hayranların seçilen fotoğraflarından oluşturulacak Mutlu anlar mozaiği ise, Facebook sayfası ve www.ulker.com.tr ‘de yayınlanacak.
Ülker Facebook sayfası hakkında:
• Toplam 6 milyon Facebook takipçisi ile Ülker ve markaları; Türkiye’de en çok takipçisi olan grup olarak konumlanıyor.
• Ülker web sitelerinde tüketiciler bir yılda 2 milyon dakika geçirdi
• Ülker web siteleri 2012 başından bu yana 10 milyon ziyaret aldı, toplamda 50 milyon sayfa görüntülendi.
• Ülker videoları bir yılda 36 milyon kez seyredildi.
• Yıldız Holding’in 100’den fazla web sitesi, 40 Facebook hayran sayfası var.
• Facebook.com/Ulker altındaki içerikler 2012 de 20.000 yorum ve 90.000 beğeni aldı.
Güncel Haberler