Twitter, “Emoji tabanlı hedefleme”yi tanıttı
2014’ten bu yana platformunda toplam 110 milyar adet emoji tweet atıldığını açıklayan Twitter, “Emoji tabanlı hedeflemeyi” tanıttı.
Dünya Emoji Günü olarak kabul edilen 17 Temmuz’da kullanıma sunulacak olan bu özellik, anlaşıldığından pek farklı değil ve kullanıcıların tweetlerindeki emojileri ilgili kişinin modunun ve düşünme biçiminin yansıması olarak görüyor. Farklı emoji kategorilerini insanların tutkularını yansıttığını düşünen Twitter, markalarla kullanıcılarını anlık duygulara göre bağlantıya geçirebiliyor ve özellikle yiyecek emojisi kullananları hedeflenebilir hale getiriyor. Yani İstanbul’da pizza emojisi tweetleyen bir kullanıcının yakınındaki bir pizza restoranının radarına girmesi bu hedefleme seçeneğiyle kolaylaşıyor.
Tüm reklam verenlere açılan özellik Twitter’ın resmi iş ortakları AdParlor, Amobee, HYFN, Perion, SocialCode ve 4C aracılığıyla kampanyalara uyarlanıyor.
Kaynak:http://webrazzi.com/2016/06/16/twitter-emoji-tabanli-hedeflemeyi-tanitti/