19 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter’a göre 2017'nin öne çıkan reklam kampanyaları
Haberler

Twitter’a göre 2017’nin öne çıkan reklam kampanyaları

Marketing Türkiye
14 Aralık 2017
3 dk okuma

Başarılı bir sosyal medya kampanyası üretmek devasa bir markanın desteği veya doğru değerlerle değil, muhteşem zamanlama, mesajın amacı ve doğru hedef kitleyi yakalamakla alakalı. 2017 sosyal medya kampanyalarına baktığımızda birçok marka bu doğrultuda oldukça başarılı kampanyalar üretti. Sosyal medya devi Twitter da bu kampanaları inceledi ve 2017 yılında öne çıkan reklam kampanyalarını açıkladı.

İşte Twitter’a göre 2017 yılının öne çıkan reklam kampanyaları:

1.@NescafeXpress

cafe1


cafe2


cafe3

Hızlı tüketim deyince akla ilk gelen markalardan biri olan @NescafeXpress, Twitter’da bu sene kullanıcılar tarafından ilgi gören bir kampanyasının üçüncü serisine imza attı. #XpressleTrampa hashtag’iyle yola çıkan marka, düzenlediği yarışmayı gerçek zamanlı olarak Twitter’da da yaşattı. Bunu yaparken marka iş birliklerine ve influencer marketing kullanımına da giden NESCAFÉ Xpress, Twitter’ın kullanıcıların devam eden sohbete dahil olmalarını ve seçimleriyle seslerini duyurmalarını sağlayan “Conversational Card” özelliğini kullanarak ve Periscope’ta yapılan canlı yayınlarla da yarışmanın heyecanını dorukta tutmayı başardı. Kampanya videoları Periscope’ta toplam 2.5 milyon kişi tarafından izlendi.


2- @ElidorTurkiye

elidor1

Elidor’un 2017 yılı içerisinde yürütmüş olduğu #İstediğimizgibi kampanyası sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. Kadın özgürlüğünü vurgulayan ve bunu klişeleri yıkan bir dille ele alan Elidor, Twitter’da #istedigimizgibi hashtagi ile yoğun bir etkileşim yaratmayı başardı. Yaklaşık 17 bin kez kullanılan hashtag ile kampanya, günün en çok konuşulanları arasında yer aldı.


3- @OMOTurkiye

omo1

2017 yılının Twitter’da en çok konuşulan dizisi olan “İçerde” ile iş birliğine giden OMO, #anıbiriktir hashtagiyle birlikte #minikkalpleriçerde ile sosyal sorumluluk da içeren bir kampanya düzenledi. #anıbiriktir ile yapılan her paylaşımda OMO, kullanıcılar yerine de #minikkalpleriçerde projesine destek oldu. Kampanya yoğun ilgi ile karşılandı, kampanya hashtagi kullanıcılar tarafından yaklaşık 22 bin kez kullanıldı.

4- @TEB

teb1

Türkiye Ekonomi Bankası, Twitter’ın sevilen özelliği “brand emoji”yi (marka emojisi) kullandı. TFF ile iş birliği çerçevesinde Kasım ayında tenis organizasyonu düzenleyen TEB, bu etkinliği sosyal medyada duyurmak için markalara özel “brand emoji” özelliğini kullandı.


5- @DoritosTürkiye

Doritos

Brand emoji özelliğini kullanan bir diğer marka ise Doritos.


6- Türk Hava Yolları @TK_TR

galata

Türk Hava Yolları’nın desteğiyle ve @GalatasaraySK ile gerçekleştirilen, Galatasaray Twitter Blueroom’da yapılan yayın, emoji ile taçlandırıldı. Twitter’dan yapılan canlı yayını 127 bin kişi izledi.


7- @Halkbank

halkbank1

Anneler Günü kampanyası için Halkbank, videonun Twitter kullanıcılarının Twitter’a girdiklerinde ilk gördüğü video olarak konumlanmasını sağlayan First View özelliğini kullandı.


8- @HeadShouldersTR

ehaddd

Türk basketbolunun özgüven sponsoru olan Head&Shoulders Türkiye, Twitter’ın “Conversational Card” özelliğini kullandı. #KazanmakKafadaBaşlar hashtagiyle paylaşım yapan basketbol hayranları arasından maça bilet kazananlar da oldu. Conversational Card ürünü kullanılan Tweet’e 29 bin kez cevap verildi.


9- @LaysTürkiye

sdfsdfsdfg

Sevilen cips markalarından @LaysTürkiye ise, Twitter’ın markalar tarafından ilgi gören özelliği chat bot’u kullanarak etkileşimini artırdı. Kullanıcılar 100 Lay’s tadından kendilerine uygun olanı seçerek Tweet’te beliren mesaj butonuyla “Can”a ilettiler ve sevdikleri Lay’s tadının Türkiye’ye gelmesi için “Tweet sarf ettiler.” Chat bot’la toplamda yaklaşık 72 bin kez iletişime geçildi.

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
3 Türkiye'nin en sevilen temizlik markaları...
Türkiye’nin en sevilen temizlik markaları…
4 Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
Spotify’dan Türk müziğinin efsanelerine saygı duruşu: ICON Türkiye yayında!
5 Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Kombiler akıllanıyor, tüketici kazanıyor!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
Müşteri deneyiminin “en”leri The TECHX Awards’da ödüllerine kavuşuyor!
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
YouTube’un en çok izlenen “çocuk kanalları”
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Beymen Tersane-Galleries of Luxury kapılarını açtı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

AVM Endeksi’ne göre giyim öne çıktı, ziyaretçi trafiği sabit kaldı
Haberler
AVM Endeksi’ne göre giyim öne çıktı, ziyaretçi trafiği sabit kaldı
İrem Alimoğlu
26 Eylül 2025
"Yapay zeka pazarlamacıların işini elinden mi alacak?” Yanıt Marketing Türkiye Ekim sayısında!
Haberler
“Yapay zeka pazarlamacıların işini elinden mi alacak?” Yanıt Marketing Türkiye Ekim sayısında!
Nafizcan Önder
1 Ekim 2025
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Haberler
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Nafizcan Önder
4 gün önce
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Techwise Company, CEO ofisi yaklaşımıyla stratejik iletişimi yeniden şekillendiriyor
Marketing Türkiye
3 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.