Türkiye’nin İyi Yaşam Markaları
Good Life Brands İyi Yaşam Markaları Araştırması için sona yaklaşılıyor. Küresel markalar topluluğu Sustainable Brands İstanbul için Nielsen tarafından bu yıl ikincisi gerçekleştirilen ve Türk tüketicisinin yaşam tarzını, tüketim alışkanlıklarına odaklanan Good Life Brands/İyi Yaşam Markaları 4 Nisan 2019 tarihinde açıklanıyor. Bu yıl ödül töreni Marketing Türkiye iş birliği ile daha da güçleniyor.
Türk tüketicisinin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan “Good Life/İyi Yaşam Araştırması”nın sonuçları geçtiğimiz yıl olduğu gibi bu yıl da Sustainable Brands Istanbul’da açıklanacak. Konferansın ikinci gününde Marketing Türkiye iş birliğiyle gerçekleşecek oturumda en iyi uygulamalar paylaşılacak. Tüketicilere iyi yaşam sunarak sadık müşteriler yaratma yolunda markalara önemli fırsatlar sunan araştırmanın bu yılki sonuçlarına göre tüketicinin belirlediği markalar, 4 Nisan Perşembe günü Fairmont Quasar Otel’de yapılacak görkemli bir ödül töreninde açıklanacak.
Türkiye’nin “İyi Yaşam markaları” belirlenecek
Tüketici açısından iyi bir yaşam sunan, iyi yaşamla bağlantılı olan markaları öne çıkarmayı amaçlayan ve tüketicilere “Sizce bu sektörde tüketicilerine iyi yaşama ulaşabilmeleri konusunda en çok yardımcı olmaya çalışan firma ya da marka hangisidir?” sorusunun yöneltildiği araştırma bu yıl 21 kategoride yapılıyor. Araştırmada, Otomotiv, Moda / Giyim / Tekstil, Gıda, Ev Temizlik Ürünleri, Teknoloji, Beyaz Eşya, Telekomünikasyon (Telefon, İnternet, TV yayın vb…), Sağlık, Alkolsüz İçecek (Su/Meyve suyu/ Meşrubat), Süpermarket, Banka, Küçük Ev Aletleri, Ev Yapı Malzemeleri, Kişisel Bakım, Kozmetik, Restoran/Cafe, Online Alışveriş, Gayrimenkul, Kargo, Havayolu ve Sigorta’ya kadar uzanan birçok kategori yer alıyor.