7 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’nin “İyi Yaşam Markaları” ödüllerine kavuşuyor
Haberler

Türkiye’nin “İyi Yaşam Markaları” ödüllerine kavuşuyor

Marketing Türkiye
20 Şubat 2020
2 dk okuma

Küresel markalar topluluğu Sustainable Brands İstanbul için Nielsen tarafından bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen ve Türk tüketicisinin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıklarına odaklanan Good Life / İyi Yaşam Araştırması saha çalışmaları tamamlandı. Tüketiciler tarafından seçilen “İyi Yaşam Markaları”, Marketing Türkiye iş birliğiyle 9 Nisan’da Fairmont Quasar Otel’de düzenlenecek görkemli bir ödül töreniyle ödüllerine kavuşacak.

Türk tüketicisinin yaşam tarzına, tüketim alışkanlıkları ve satın alım davranışlarına, iyi yaşamı yeniden tanımlayan ve şekillendiren değerlerine odaklanan Good Life/İyi Yaşam Araştırması’nın sonuçları bu yıl 9 Nisan’da açıklanacak.

Sustainable Brands İstanbul için Nielsen Türkiye tarafından bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen araştırma sonucunda belirlenen “İyi Yaşam” Markaları ödüllerini, Marketing Türkiye iş birliğiyle 9 Nisan Perşembe günü Fairmont Quasar Otel’de gerçekleşecek törenle teslim alacak.

Araştırma 20 kategoride gerçekleştirildi

Tüketici açısından yaşamına değer katan, iyi yaşamla bağlantılı olan markaları öne çıkarmayı amaçlayan Good Life/İyi Yaşam Araştırması’nda tüketicilere pek çok sektör özelinde “Yaşamınıza değer katan, sizin ve çocuklarınızın iyi yaşamını, geleceğini, sağlığını ve mutluluğunu en çok düşünen firma ya da marka hangisi?” sorusunun yöneltiliyor. Araştırma bu yıl Otomotiv, Hazır Giyim, Tatlı & Tuzlu Atıştırmalık, Süt ve Süt Ürünleri, Saç Bakım Ürünleri, Çamaşır Deterjanı ve Ev Temizlik Ürünleri, Teknoloji, Beyaz Eşya, Telekomünikasyon (Telefon, İnternet, TV yayın vb…), Sağlık, Alkolsüz Sıcak/Soğuk İçecek (su, meyvesuyu, meşrubat, çay, kahve vb…), Süpermarket, Banka, Küçük Ev Aletleri, Cilt Bakım Ürünleri, Mobil Aplikasyon, Online Alışveriş, Havayolu ve Sigorta’ya kadar uzanan 20 kategoride gerçekleştirildi.

İşte Good Life / İyi Yaşam Araştırması’nda sektör bazında ilk üçte yer alan markalar*

  • *Liste alfabetik olarak sıralanmıştır. Kazanan markalar 9 Nisan’da Fairmont Quasar Otel’de düzenlenecek törende açıklanacak.
  • **Kimi kategorilerde eşit puana sahip markalar bulunmaktadır.

Tuzlu Atıştırmalık

  • ETİ
  • Torku
  • Ülker

Tatlı Atıştırmalık Kategorisi

  • ETİ
  • Torku
  • Ülker

Süt ve Süt Ürünleri Kategorisi

  • Pınar
  • Sütaş
  • Torku

Saç Bakım Kategorisi

  • Elidor
  • Hacı Şakir
  • Pantene

Ev Bakım Kategorisi

  • Ariel
  • Domestos
  • Omo

Beyaz Eşya Kategorisi

  • Arçelik
  • Bosch
  • Samsung

Telekomünikasyon Kategorisi

  • Turkcell
  • Türk Telekom
  • Vodafone

Sağlık Kategorisi

  • Acıbadem Sağlık Grubu
  • Eczacıbaşı Sağlık Hizmetleri
  • Medical Park Hastaneler Grubu

Alkolsüz İçecek Kategorisi**

  • Coca-Cola
  • Çaykur
  • Erikli
  • Pınar

Perakende Kategorisi

  • BİM
  • CarrefourSA
  • Migros

Banka Kategorisi**

  • Akbank
  • Garanti BBVA
  • Türkiye İş Bankası
  • Ziraat Bankası

Küçük Ev Aletleri Kategorisi

  • Arçelik
  • Beko
  • Bosch

Cilt Bakım Kategorisi

  • Arko
  • Dove
  • Nivea

Hazır Giyim Kategorisi**

  • adidas
  • Koton
  • LC Waikiki
  • Mavi

E-Ticaret Kategorisi**

  • GittiGidiyor
  • Hepsiburada
  • Sahibinden
  • Trendyol

Sigorta Kategorisi

  • Aksigorta
  • Anadolu Sigorta
  • Güneş Sigorta

Teknoloji Kategorisi

  • Apple
  • Huawei
  • Samsung

Havayolu Kategorisi

  • AnadoluJet
  • Pegasus Hava Yolları
  • Türk Hava Yolları

Otomotiv Kategorisi**

  • BMW
  • Ford
  • Mercedes
  • Toyota

Metodoloji

Küresel markalar topluluğu Sustainable Brands İstanbul için Nielsen tarafından bu yıl üçüncüsü gerçekleştirilen Good Life / İyi Yaşam Araştırması Türkiye kent nüfusunu temsil eden  NUTS 1 bölgelerindeki 12 şehirde gerçekleştirildi. 15-60 yaş arası,  A, B, C1 ve C2 SES grubundaki Kadın ve Erkek 1.217 kişinin katıldığı çalışma yüz yüze görüşülerek gerçekleştirildi.

 

1 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
2 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
Haberler
Üretken yapay zeka, ajan yapay zeka ve silahlandırılmış yapay zeka: Aradaki fark ne? 
İrem Alimoğlu
24 Mayıs 2025
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Haberler
Güldem Berkman, Amgen Çin’in yeni Genel Müdürü oldu
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Haberler
Türkiye, dünyada en uzun çalışma saatlerine sahip ikinci ülke oldu
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
TÜBİSAD'ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Haberler
TÜBİSAD’ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Sena Tufan
3 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.