15 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’nin İlk Kişisel Marka Ajansı Kuruldu StalkMe!
Haberler

Türkiye’nin İlk Kişisel Marka Ajansı Kuruldu StalkMe!

Marketing Türkiye
27 Nisan 2020
2 dk okuma

Türkiye’nin en büyük reklamverenlerinin projelerine liderlik etmiş, dijital odaklı marka stratejileri ve iletişim çalışmaları üzerine çalışmış Billur Ertuğrul, ülkemizin sayılı global ajanslarından Altavia Dekatlon’daki dijital iletişim direktörlüğü pozisyonundan ayrılarak Türkiye’nin ilk kişisel marka ajansı StalkMe!’yi kurdu.

Ertuğrul geçtiğimiz sene kişisel marka danışmanlığıyla başlayan çalışmalarını, özellikle girişimciler ve üst düzey yöneticilerden gelen talepler üzerine ajans yapısı içinde büyütmeye karar verdi. Marka kavramını ürünlerden kişilere taşıyan StalkMe!, ajans bünyesinde sadece insanların kişisel markasını yaratmaya ve geliştirmeye odaklanıyor. Bu doğrultuda kişi odaklı marka kimlik çalışması, marka konumlandırması, stratejik içerik desteği, görsel kimlik yaratımı, dijital marka varlıkları üzerine detaylı çözümler sunuyor.

Türkiye’nin İlk Kişisel Marka Ajansı Kuruldu StalkMe!

Ajans, bireysel çözümler sunmakla birlikte kişisel markası güçlü şirket çalışanlarının, şirket marka değerine olan olumlu etkisini anlatmak amacıyla eğitimler, workshop’lar ve seminerler düzenlemektedir.
Üreten her insanın, kendi markası için çalışması gerektiğine inanan Billur Ertugrul, ajansın bu misyonunu tamamlaması için önemli bir etki yatırımı (impact investment) olan Kişisel Marka Okulu projesini de eş zamanlı başlattı. Bu projeyle, her insanın kişisel markalaması üzerine bireysel çalışmasını sağlayacak bilgi ve deneyim aktarımını paylaşmaya odaklı güçlü bir topluluk yaratmayı hedefliyor. Geçtiğimiz ay içerik platformunu yayına alan Kişisel Marka Okulu, Mayıs ayında da sektör profesyonelleriyle online eğitimlerine başlayacak.

Tek mecburi istikamet kişisel marka yaratmak

Türkiye’nin İlk Kişisel Marka Ajansı Kuruldu StalkMe!
StalkMe! Kurucusu Billur Ertuğrul

Ajans kurucusu Billur Ertuğrul: “Bireysel misyonum insanların daha keşfedilebilir, paylaşılabilir ve akılda kalıcı olmalarını sağlamak. Üst düzey yöneticiler, girişimciler, iş adamları, yetenek ve meslek sahipleri…
İş hayatında varlık gösteren insanları bir mıknatısa dönüştürmek için ajans olarak çalışıyoruz. Daha fazla fırsat, daha fazla etki ve daha fazla görünürlük için analiz odaklı bir kişisel marka varlığı oluşturmaya ve dijital varlıklarını geliştirmeye odaklanıyoruz. İstatistiklere, yeni dünya insanının ihtiyaçlarına, rekabet dünyasının kaosuna ve dijitalin vurguladığı -otantik insan- gücüne baktığımda kişisel marka yaratmanın tek mecburi istikamet olduğunu görüyorum.

StalkMe! bizim insanlar için markalama çalışmaları yaptığımız; Kişisel Marka Okulu da bunu kendisi gerçekleştirmek isteyen insanlar için alanında uzman isimlerle farkındalık yarattığımız ve yol gösterdiğimiz bir oluşum olacak.”

StalkMe uluslararası bir yapıya dönüşecek!

Türkiye’nin İlk Kişisel Marka Ajansı Kuruldu StalkMe!
StalkMe! Yönetici Ortağı Samet Ensar Sarı

Girişimci, yatırımcı ve dijital danışman kimliğiyle Samet Ensar Sarı da StalkMe!’ye ortak oldu. Ajansta yönetici ortak olarak da çeşitli sorumluluklar alacak olan Samet Ensar Sarı ise Dekatlon’la global ölçekte yarattığı başarı hikayesine iddialı ve vizyoner bir projeyle bir yenisini daha eklemek istediğini özellikle paylaşıyor. Pazarlama ve iletişim dünyasındaki uzun soluklu deneyimlerini, kişisel markalama alanında StalkMe!’yi uluslararası bir yapılanmaya dönüştürmek için kullanacağını belirtiyor. Bu anlamda daha şimdiden özellikle Amerika ve Birleşik Arap Emirlikleri’nden talepler geldiğinin ve çözümler ürettiklerinin altını çiziyor.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
3 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
4 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
5 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Güncel Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Tüketicinin yaz karnesi: Tatil planları değişti, öncelik tasarrufa geçti
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Mayıs ayının en çok konuşulan oyuncuları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tesla’dan “Robotaxi” hamlesi: İlk sürüşe geri sayım başladı
Haberler
Tesla’dan “Robotaxi” hamlesi: İlk sürüşe geri sayım başladı
İrem Alimoğlu
3 gün önce
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Haberler
Yeni dünyanın enerji canavarları: Yapay zeka ve veri merkezleri!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Dünyanın en sert patronundan çalışanlara çağrı var: "İşi bırakın"
Haberler
Dünyanın en sert patronundan çalışanlara çağrı var: “İşi bırakın”
Sena Tufan
9 Nisan 2025
Kriz yönetiminin yeni kodları
Haberler
Kriz yönetiminin yeni kodları
Sena Tufan
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.