Türkiye’nin ilk interaktif TV reklamı yayınlandı

Programatik satın alma gerçekleştirilen ilk interaktif TV reklamı, Digitouch ve Lexus iş birliği ile TV8’de yayınlandı.

Publicis One Türkiye ajanslarından, dijital medya ajansı Digitouch ile Türkiye lüks otomobil pazarına hızlı giriş yapan Lexus, inovatif bir çalışma ile medya sektörüne yeni bir soluk getirdi. Yapılan çalışma ile Lexus ürün lansmanı kapsamında Türkiye’de ilk defa smart TV izleyicilerinden test sürüşü başvuruları toplandı.

Kampanya kapsamında hazırlanan interaktif bannerlar, TV 8’de yayınlanan çeşitli programlarda programatik reklam satın alması aracılığıyla yayınlandı. İzleyiciler gösterim süresi boyunca kumandaları yardımıyla hazırlanan mikro siteye yönlendirildi. Mikrositedeki adımları takip eden kullanıcılar ile Lexus test sürüşleri organize edildi.

Lexus markası bu kampanya çerçevesinde yaklaşık 400 bin izleyiciye ulaştı ve yüzde 2,6 etkileşim oranı ile Türkiye’nin ilk interaktif programatik TV medya satın almasını gerçekleştirdi.

 

İLGİLİ HABERLER