Türkiye’nin İlk Aksiyon Sporları Film Festivali
Casio Türkiye’nin reklam ajansı Lots İstanbul, darbelere, basınca, soğuğa, suya dayanıklı G-SHOCK ilgi çekici bir proje ile karşımıza çıktı. G-SHOCK markasını doğru hedef kitleyle buluşturmak ve tüketici organik bağ kurmak isteyen LOST İstanbul, aksiyon spor tutkunlarını bir araya getiren Action Sports Film Festival’ini düzenledi. Hareketcek.com.tr adresi üzerinde başlayan festivale yelkenden kaykaya, parkurdan paraşüte yüzlerce sporcu 212 filmle katıldı. Katılım ve ön eleme süreci web üzerinde üç ay sürdü. Jüri değerlendirmelerinin yanı sıra yüzbinlerce internet izleyicisinin oylarını alan sporculardan her ayın birincisi Go-Pro kamera, ilk 5 ise Casio G-SHOCK ile ödüllendirildi. 3 aylık ön eleme süreci boyunca her ayın ilk 5’ine girme başarısını gösterip finale katılmaya hak kazanan sporcuları ise final sürecinde sürprizler bekliyor. Konserler, film gösterimleri ve birçok sürpriz eşliğinde gerçekleşecek olan büyük final akşamında, festivalin birincisi seçilecek. Gecenin galibi, Nepal seyahati kazanacak. Bu geceye tanıklık etmek ve davetliler arasında yer almak isteyen okuyucularımız, Hareketcek.com.tr ve Casio Saat Türkiye Facebook sayfasını takip ederek etkinliğe katılabilir.
KÜNYE
Reklamveren: Casio Türkiye
Reklamveren Yetkilisi: Pınar Baykal
Reklam Ajansı: LOTS İstanbul
Ajans Başkanı: Ümit Demirbağ
Kreatif Direktör: Rauf Olcay
Yaratıcı Grup: Recep Holoğlu, Gökhan Dinler, Tekin Yücel, İzzet Seni, Didem Çabukel
Strateji ve Sosyal Medya: Gökçe Dereli, Gökçe Tezdoğan
Müşteri İlişkileri: Cemil Öner, Kadriye Arslan
Kullanılan Mecra: Mikrosite, İnteraktif Medya Kanalları