Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması için start veriliyor…
Marketing Türkiye ve Aksoy Araştırma’nın 15 milyonun üzerinde aktif kullanıcısı bulunan Türkiye’nin en büyük yerli espor oyunu Zula platformunda hayata geçireceği “Türkiye Espor Araştırması” için geri sayım başladı…
Espor her geçen gün daha da geniş kitleler tarafından tercih edilen bir alana dönüşürken ağırlıklı olarak Z kuşağının oluşturduğu tüketicilerin tüketim alışkanlıkları, marka tercihleri, ödeme yöntemleri, espora harcadıkları bütçe, sosyo-ekonomik statüleri ve hayata bakışları da markalar açısından dikkatle incelenmesi gereken verilere dönüşüyor.
Bu ihtiyaçtan yola çıkan Marketing Türkiye ve Aksoy Araştırma Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması için kolları sıvadı. Araştırma global arenada 15 milyona yakın espor oyuncusunun yer aldığı Zula platformunda markaların katılımına açık olarak gerçekleştirilecek.
Espor pazarı nasıl bir tüketim potansiyeli sunuyor?
Gerek keşfedilmemiş bir alan olması nedeniyle farklı sektörlerin ilgi duyması, gerekse maliyetleri minimize etmek amacıyla “Türkiye Espor Araştırması” tasarlanırken omnibustan çalışmalarından esinlenildi. Ancak araştırmada kullanılan yöntem omnibus değil. Çünkü araştırmanın amacı farklı konuları anlamak değil: “Farklı sektörlerdeki oyuncular için Espor pazarının nasıl bir tüketim potansiyeli sunacağını görmek…” Bu nedenle araştırmanın kapsamı pazardaki tüketicilerin demografisini, tüketim alışkanlıklarını kapsamakla birlikte isteyen şirketler ek olarak kendi sektörlerine dair soru ekleyebilecekler. Bu soruların yanıtını Türkiye temsili 9 bin kişilik bir denek grubundan yüzde 95 güven aralığında yüzde 1 hata payıyla alacaklar.
İşte “Türkiye Espor Araştırması”na dair tüm detaylar:
Araştırma sonuçlarına erişim veya özel sorularla araştırmaya katılım içim Hasan Kızılocak ile iletişime geçebilirsiniz. Araştırmaya katılmak isteyen markalar için son tarih 19 Ekim Cuma’dır…
Hasan Kızılocak
Telefon: 0533 431 51 23
Mail: [email protected]