5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması için start veriliyor…
Haberler

Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması için start veriliyor…

Marketing Türkiye
15 Ekim 2018
2 dk okuma

Marketing Türkiye ve Aksoy Araştırma’nın 15 milyonun üzerinde aktif kullanıcısı bulunan Türkiye’nin en büyük yerli espor oyunu Zula platformunda hayata geçireceği “Türkiye Espor Araştırması” için geri sayım başladı…

Espor her geçen gün daha da geniş kitleler tarafından tercih edilen bir alana dönüşürken ağırlıklı olarak Z kuşağının oluşturduğu tüketicilerin tüketim alışkanlıkları, marka tercihleri, ödeme yöntemleri, espora harcadıkları bütçe, sosyo-ekonomik statüleri ve hayata bakışları da markalar açısından dikkatle incelenmesi gereken verilere dönüşüyor.

Bu ihtiyaçtan yola çıkan Marketing Türkiye ve Aksoy Araştırma Türkiye’nin en kapsamlı espor araştırması için kolları sıvadı. Araştırma global arenada 15 milyona yakın espor oyuncusunun yer aldığı Zula platformunda markaların katılımına açık olarak gerçekleştirilecek.

Espor pazarı nasıl bir tüketim potansiyeli sunuyor?

Gerek keşfedilmemiş bir alan olması nedeniyle farklı sektörlerin ilgi duyması, gerekse maliyetleri minimize etmek amacıyla “Türkiye Espor Araştırması” tasarlanırken omnibustan çalışmalarından esinlenildi. Ancak araştırmada kullanılan yöntem omnibus değil. Çünkü araştırmanın amacı farklı konuları anlamak değil: “Farklı sektörlerdeki oyuncular için Espor pazarının nasıl bir tüketim potansiyeli sunacağını görmek…”  Bu nedenle araştırmanın kapsamı pazardaki tüketicilerin demografisini, tüketim alışkanlıklarını kapsamakla birlikte isteyen şirketler ek olarak kendi sektörlerine dair soru ekleyebilecekler. Bu soruların yanıtını Türkiye temsili 9 bin kişilik bir denek grubundan yüzde 95 güven aralığında yüzde 1 hata payıyla alacaklar.

İşte “Türkiye Espor Araştırması”na dair tüm detaylar:

1 2 3 4 5 6

Araştırma sonuçlarına erişim veya özel sorularla araştırmaya katılım içim Hasan Kızılocak ile iletişime geçebilirsiniz. Araştırmaya katılmak isteyen markalar için son tarih 19 Ekim Cuma’dır…

Hasan Kızılocak

Telefon: 0533 431 51 23

Mail:  [email protected]

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
3 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
4 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
5 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Güncel Haberler
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Sosyal medyanın en başarılı markaları açıklandı!
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Ekim ayının en çok izlenen gazetecileri
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Yapay zeka çağında geleceği tasarlamak: The Tech Summit başlıyor…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Haberler
Markayla sıcak temas “harita ekranında” başlıyor…
Marketing Türkiye
7 Eylül 2025
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Haberler
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Haberler
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
İrem Alimoğlu
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.