Türkiye’de artık İK departmanlarının da bir ajansı var

Artık İK ve iç iletişim departmanlarının yaratıcı bir iş ortakları var. İş dünyasından gelen ortaklarının deneyimlerini, daha önce pek çok iç iletişim çalışmasında imzası bulunan Kertenkele’nin yaratıcılığı ve reklam bilgisi ile birleştiren Bis Değişim, İK departmanlarının reklam ajansı olarak konumlanıyor. Bis Modeli’nde şirket çalışanları hedef kitle, şirketlerin hayata geçirmek istediği stratejiler ürün, şirketin iletişim kanalları ise reklam mecraları olarak kabul ediliyor. Hedeflenen değişim, reklam kampanyalarında olduğu gibi amaca doğrudan mesaj gönderen sloganlarla, görsel yanı güçlü, bütünsel, net bir konseptle tasarlanan “iç kampanyalar” halinde çalışan hedef kitleye pazarlanıyor. 

İLGİLİ HABERLER