3 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Türkiye Ramazan’da giyim ve aksesuar alışverişi yaptı

Marketing Türkiye
19 Ağustos 2013
1 dk okuma

sahibinden.com’un 2013 yılı Ramazan Bayramı’na ilişkin verileri internet kullanıcılarının bayram alışverişine ilişkin tercihlerini gözler önüne serdi.

sahibinden.com’un verilerine göre, Ramazan Bayramı alışverişinde 15 Temmuz – 5 Ağustos tarihleri arasında tüm alışveriş kategorileri içinde en çok ilan “Giyim ve Aksesuar’ kategorisinde verildi. Bu kategorideki ilan sayısında geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla yüzde 76’lık büyük bir sıçrama gözlendi. sahibinden.com kullanıcılarının bayram alışverişinde ikinci tercihleri ‘Bilgisayar’ olurken, ‘Cep Telefonu’ ve ‘Hobi Oyuncak’ en çok ilan verilen diğer kategoriler oldu. Ayrıca ‘Aksesuar & Tuning” de yoğun olarak tercih edilen diğer kategoriler arasında yer aldı.

Ramazan Bayramı’nda sahibinden.com’un ‘Giyim ve Aksesuar’ ana kategorisinde en çok ilgi gören ürünler erkek ürünleri oldu. Erkek ürünlerinde en çok ilan verilen ürün ayakkabı olurken, bu üründe geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre verilen ilan sayısı yüzde 76 oranında artış gösterdi. Onu, ‘Hobi & Oyuncak’ kategorisinde Diecast model araba, ‘Bilgisayar’ kategorisinde ise dizüstü bilgisayar, yedek parça, masaüstü bilgisayar ve donanım izledi. Geçtiğimiz yıla oranla ilan sayısında gözlenen en büyük artış ise yüzde 82 ile ‘Bilgisayar’ kategorisinden masaüstü bilgisayar ve donanım ile ‘Aksesuar & Tuning’ kategorisinden Otomobil & Arazi Aracı ve Dış Aksesuar oldu.

Alışverişi en çok seven şehir İstanbul
2013 yılının Ramazan Bayramı alışverişlerinde sahibinden.com’da en çok ilan veren şehir İstanbul oldu. İstanbul’dan verilen ilan sayısının geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 64 daha fazla olduğu gözlendi. İstanbul’u sırasıyla Ankara, Antalya, İzmir, Bursa takip ederken geçtiğimiz yıla oranla ilan sayısında en büyük sıçramayı yüzde 71 ile Antalya yaptı.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
5 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
Güncel Haberler
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Pompadan sepete: Akaryakıt istasyonlarında market savaşları kızışıyor!
Black Friday'in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Black Friday’in Z raporu: Bu yıl en çok hangi ürünlerde indirim yapıldı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
3 hafta önce
Gençler "sözleşmeyi" bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe "güven ve takdir"
Haberler
Gençler “sözleşmeyi” bozdu: İş dünyasında artık geçer akçe “güven ve takdir”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Tüketici artık "fırsat avcısı" değil, "değer koleksiyoncusu"
Haberler
Tüketici artık “fırsat avcısı” değil, “değer koleksiyoncusu”
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.