31 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye kapıda nakit ödemeyi sevdi
Haberler

Türkiye kapıda nakit ödemeyi sevdi

Sena Tufan
9 Aralık 2024
2 dk okuma

81 ilde faaliyet gösteren HepsiJET’in e-ticaret deneyimini kolaylaştırmak amacıyla hizmetlerine dahil ettiği kapıda nakit ödeme seçeneğine ilgi büyüyerek devam ediyor. Müşteriler kapıda ödeme seçeneğiyle e-ticaret sitelerinden verdiği siparişlerinin ödemesini teslimat sırasında yapabiliyorlar. 

500’e yakın platformda kullanabiliyor

Müşterilerine güvenli ve memnuniyet odaklı bir alışveriş deneyimi sunmayı amaçlayan HepsiJET, “Kapıda Nakit Ödeme” hizmetini 500’e yakın e-ticaret ve perakende firmasıyla yaptığı iş birliğiyle sürdürüyor. Müşteriler, “Kapıda Nakit Ödeme” seçeneğinden LC Waikiki, BKM Kitap, Modanisa gibi popüler platformlardan verdikleri siparişlerde yararlanabiliyor.

1,6 milyondan fazla teslimatta kapıda nakit ödeme yapıldı

Kapıda nakit ödeme seçeneği, bugüne kadar geniş bir müşteri kitlesi tarafından tercih edildi. 81 ilde tercih edilen ödeme yöntemi İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa gibi büyük illerde ilgi gördü. İşlem sayısı ile kapıda nakit ödemeyi en çok tercih eden il İstanbul oldu. “Kapıda Nakit Ödeme” bugüne kadar toplamda 1,6 milyondan fazla teslimatta kullanıldı.

“Yenilikçi çözümler üretmek için varız”

Türkiye kapıda nakit ödemeyi sevdi
Atilla Alver

HepsiJET Genel Müdürü Atilla Alver konu ile ilgili şunları söyledi: “HepsiJET olarak, müşterilerimize ve iş ortaklarımıza yenilikçi çözümler sunmak için varız. ‘Kapıda Nakit Ödeme’ hizmeti, alışveriş deneyimini daha esnek ve zengin hale getirerek hem müşterilerimize hem de iş ortaklarımıza önemli avantajlar sunuyor. Bu hizmetle müşterilerimize teslimat sırasında sipariş verdikleri ürünlerini anlık kontrol edebilme imkanı veriyoruz, eğer üründe bir sorun görmüyorlarsa hızlıca, nakit olarak ödemelerini tamamlayabiliyorlar.”

Bu hizmetle müşterilerine kolaylık sağlayabilmek hedeflerine katkı sağladıklarını hatırlatan Alver, tahsilatlı kargo operasyonunu geliştirme ve büyütme hedefimiz çerçevesinde ‘Kapıda Nakit Ödeme’ hizmetimizle müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutarak, bu hedef doğrultusunda önemli bir adım atmış oluyoruz.” dedi.

Hepsipay kullananların dokunduğu altın oluyor!

Hepsiburada
1 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
2 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
3 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
4 YouTube Shorts'a yapay zeka destekli araçlar geldi
YouTube Shorts’a yapay zeka destekli araçlar geldi
5 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Güncel Haberler
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
ChatGPT’ye “Çalış ve Öğren” modu
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Formula 1’de Türkiye sürprizi: İstanbul Park piste dönüyor
Ticaret Bakanlığı'ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
Ticaret Bakanlığı’ndan toplatma kararı: 5 riskli ürün açıklandı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Elektrikli araçlarda ÖTV oranı yüzde 10'dan yüzde 25'e çıktı!
Haberler
Elektrikli araçlarda ÖTV oranı yüzde 10’dan yüzde 25’e çıktı!
Sena Tufan
1 hafta önce
En iyiler Brandverse Awards'da Grand Prix'ye uzandı. İşte o kampanyalar...
Haberler
En iyiler Brandverse Awards’da Grand Prix’ye uzandı. İşte o kampanyalar…
Sena Tufan
19 Haziran 2025
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Haberler
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Marketing Türkiye
22 Mayıs 2025
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
11 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.