Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri için başvurular devam ediyor!
Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2013 bilgilendirme ve tanıtım toplantısı niteliğindeki sektör buluşması sektörden 70 kadar üst düzey temsilcinin katılımıyla Divan İstanbul City’de yapıldı. Ödül töreni öncesinde düzenlenen toplantıda jüri üyeleri katılımcı ve adayların Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri 2013 ile ilgili sorularını yanıtladı. IMI Conferences tarafından Turkcell Global Bilgi sponsorluğunda bu yıl 8. kez gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’ne ilk kez 2006 yılında imza atan IMI Conferences Genel Müdürü Meltem Karateke, “2006 yılında organizasyon için ilk adımları attığımızda, ülkemizde henüz emekleme döneminde olan bir çağrı merkezi sektörü vardı. Geçtiğimiz 7 yıl içerisinde sektörde koltuk sayısı 58 bine; çalışan sayısı ise 67 bin seviyelerine ulaştı. Bu süre içerisinde çağrı merkezi pazarının büyüklüğü, bilişim ve haberleşme teknolojileri sektörünün hacmi hesaplanırken göz ardı edilemeyecek kadar önemli bir ekonomik büyüklüğe ulaştı. Bugün çağrı merkezi sektörü, pek çok sektörün müşteri ilişkilerinden kurumsal itibarına her alanda önemli bir rol oynamaktadır. Sektörün en iyilerinin seçildiği etkinliğimizin de katkısıyla çağrı merkezi sektörünün her geçen gün rüştünü daha da ispat etmesinden dolayı mutluluk duyuyorum” dedi. Bu yıl da her biri sektörün seçkin yöneticilerinden oluşan 24 jüri üyesinin yer aldığı Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri Değerlendirme Kurulu Başkanı Yasemin Deniz Saral; Çağrı Merkezi sektörünün önemli bir gelişim süreci içinde olduğunu, bu süreçte Çağrı Merkezi Ödüllerinin gelişimin teşvik edilmesi ve sektörel motivasyonun sağlanmasında önemli bir rol oynadığını vurguladı.
Güncel Haberler