28 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye aşkı online tanışma uygulamalarında arıyor
Haberler

Türkiye aşkı online tanışma uygulamalarında arıyor

Marketing Türkiye
27 Temmuz 2018
1 dk okuma

İstanbul’da yaşayan 18-50 yaş aralığındaki kişileri baz alan araştırmaya göre, her 10 kişiden 6’sının mobil tanışma uygulaması kullandığı belirlendi.

Ajans Press, mobil tanışma uygulamaları üzerine yapılan araştırmanın sonuçlarını inceledi. Ajans Press’in mobil tanışma uygulaması happn’dan ve medya başlıklarından derlediği bilgilere göre, 18-50 yaş aralığındaki kişilerden yüzde 60’ının mobil tanışma uygulaması kullandığı gözlemlendi. Türkiye bu istatistiklerle beraber, Fransa ve İngiltere’yi geride bıraktı. Veriler arasında, bugüne kadar bu uygulamayı kullanan erkeklerin oranı yüzde 67 olarak görülürken, kadınlarda bu oranın yüzde 54 olduğu belirlendi. Mobil tanışma uygulamasını kullananların birçoğunun ise 25 ila 34 yaş aralığında olduğu saptandı.

Önce çekim sonra eğitim…

Araştırmayla beraber medyaya yansıyan haber başlıklarında, her 10 kişiden 3’ünün yeni biriyle tanışmak için en ideal yerin online tanışma uygulaması olduğunu söylemesi dikkat çekti. Rapora dahil olan kişilerin yarısından fazlası ise yeni biri ile tanışmanın ideal yolunun arkadaş aracılığıyla olacağını savundu. Elde edilen verilerde ilginç sonuçlar çıkarken, Türklerin ilk randevuda en önemli kriterinin karşılıklı çekim olduğu anlaşıldı. Böylelikle, yüzde 67 için en önemli kriter çekim olurken, eğitime önem verenlerin oranı yüzde 65, ortak ilgi alanları diyenlerin oranı yüzde 64 ve dış görünüş diyenlerin oranı yüzde 61 olarak görüldü. Bunun yanı sıra, karşı cinste espri anlayışı arayanların oranı yüzde 58 olurken, giyim tarzına dikkat edenlerin oranı yüzde 47 olarak kayıtlara geçti.

40 ülkede 50 milyon kullanıcıya ulaşan mobil tanışma uygulamasında tanışmak çok kolay iken aileye bunu söylemenin zor olduğu görüldü. Katılımcıların yüzde 74’ü tanışma uygulaması kullandığını arkadaşlarına çok rahat söylerken, bunu ailesi ile paylaşanların oranı sadece yüzde 19 olarak belirlendi.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
B2B Excellence Awards, The TECH Summit’te sahiplerini buluyor
4 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
5 CEO'lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
CEO’lara göre jeopolitik ve ekonomik belirsizlik bir yıldan daha uzun süre devam edecek
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart'ın...
17. İnsana Değer Ödülleri sahiplerini buldu! Büyük ödül Pluxee ve Folkart’ın…
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Esas Sosyal 10. yılını mezunları ve paydaşlarıyla birlikte kutladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Haberler
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Nafizcan Önder
21 Ekim 2025
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Haberler
Eylül ayının en çok izlenen gazetecileri açıklandı: Zirve ilk kez değişti!
Nafizcan Önder
2 Ekim 2025
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
Haberler
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Nafizcan Önder
15 Eylül 2025
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Haberler
Starbucks, Sivas Hafik’teki boş tarlaya neden mağaza açtı?
Marketing Türkiye
5 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.