9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
vivo akıllı telefon
Haberler

Türkiye akıllı telefon sektöründe rekabet kızışıyor

Marketing Türkiye
26 Ağustos 2020
1 dk okuma

350 milyon kullanıcısı ile dünyanın 5. büyük akıllı telefon üreticisi ve 5G akıllı telefon satışlarında dünyada 3. sırada bulunan vivo, Mayıs ayında Türkiye pazarına resmen giriş yaptı. Özel hi-fi yonga setinden, Ekran İçi Parmak İzi Okuyucuya, akıllı telefonlarda pek çok ilki gerçekleştiren vivo, Türkiye pazarına girişi doğrultusunda gerçekleştirdiği online basın toplantısında, ülke pazarına yönelik hedeflerini paylaştı.

Asya ve Avrupa arasında bir köprü olan Türkiye pazarına giriş yapmanın heyecanı içinde olduklarını ve Türkiye’ye bağlılıklarını ifade eden vivo Türkiye CEO’su Andrew Liu, “Türkiye’ye gelişimiz şans eseri değil. Her bir Avrupalı müşterinin bireysel ihtiyaçlarını anlamak için Avrupa genelinde 9 bin kişiyle görüştük. Bu, dünya çapında 350 milyondan fazla kullanıcının günlük yaşamının bir parçası olmamızın en önemli nedenlerinden biri olan “doğru şeyleri doğru şekilde yapmak” felsefemizin devamı.” dedi.

Türkiye’ye önemli teknolojiler barındıran X50 Lite ürünü ile giriş yaptıklarını belirten vivo Türkiye Pazarlama Müdürü Selin Dayıoğlu ise, “vivo olarak, tüm dünyada markaların beklemeye geçtiği bir dönemde Türkiye pazarına girişimiz, ülkenin büyümesine olan güvenimizden kaynaklanıyor. Ağustos itibariyle orta segmentte bir cihaz ile giriş yaptığımız Türkiye pazarına, yıl sonuna kadar biri amiral gemisi olmak üzere, farklı segmentlerde ürünler sunacağız.” dedi.

2011 yılında Çin’in Dongguan şehrinde kurulan akıllı telefon markası “vivo”, şirketin 1995 yılında kuruluşundan bu yana sabit hat ve özellikli telefonlar üretiminde sahip olduğu deneyimini akıllı telefon teknolojilerine aktararak büyüyor. Asya-Pasifik, Rusya ve Orta Doğu’da yıllık 110 milyon adetlik satış hacmiyle vivo, Çin pazarında 2. sırada bulunuyor ve halen 30’dan fazla pazarda aktif. 2020 yılının ilk çeyreğinde yüzde 9’luk pazar payı ile Dünya Akıllı Telefon Pazarında 5.’lik konumunu koruyan vivo, aynı anda 5G akıllı telefon satışlarında ise %12,9’luk pay ile üçüncü sırada yer alıyor.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin'den "boykot" açıklaması: "Gereği yapılacak"
Haberler
RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin’den “boykot” açıklaması: “Gereği yapılacak”
Marketing Türkiye
2 Nisan 2025
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)'dan yeni sertifika programı!
Haberler
Dijital pazarlamanın temelinden stratejisine: Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi (EDU)’dan yeni sertifika programı!
Advertorial
3 hafta önce
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
Haberler
Google arama motorunda yeni dönem: Yapay zeka modu geliyor
İrem Alimoğlu
7 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.