16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell çalışanlarına metaverse'ün kapılarını açtı
Haberler

Turkcell çalışanlarına metaverse dünyasının kapılarını açtı

Gizem Yıldız
28 Eylül 2022
2 dk okuma

Turkcell, Atlas.Space iş ortaklığı ile hayata geçirdiği “Metaverse” projesiyle iş süreçlerini güncellemeye devam ediyor. Bu kapsamda Turkcell, T.Life ile entegre gerçekleştirdiği lansmanında, gençlerin gelecekteki çalışma ortamlarını deneyimlemelerine katkıda bulunmak amacıyla Dünyada ve Türkiye’de VR gözlüklerle en yüksek sayıda bir araya gelinen metaverse buluşma etkinliğini düzenledi.  

Atlas.Space, Metaverse as a Service(MaaS) yaklaşımı kapsamında markalara tamamen kendi ekipleri tarafından geliştirilen teknolojiyle bu yeni dünyanın altyapısını sunarken, tasarım ekipleri ile görselleştirme, deneyim ekipleri ile bu dünyaların deneyimlerinin tasarlanması, veri bilimi ekipleri ile Web2 den Web3’e geçişkenlik sağlayan, markaların verileri ile beklenebilen, hatta ölçümleyebildiğimiz dünyalar ve birçok hizmeti tek bir kalemde sunuyor.

Atlas.Space MaaS yaklaşımı kapsamda, metaverse dünyası, toplantı ve etkinlik alanları, ‘metaverse’ dünyasına uygun olarak, gerçek ve gerçeküstü alanların karışımı olacak şekilde tasarlanarak kurum içi “metaverse” etkinliğinde katılımcılara VR gözlüklerle olabildiğince gerçek bir metaverse deneyimi yaşayabilmesi sağlandı. Ayrıca proje kapsamında GNÇYTNK programıyla bu yıl Turkcell’e katılan gençler de yer aldı.

‘Yarının teknolojisini yönetebilecek yetkinliklere sahip olunmalı’

Turkcell İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ali Rıza Esmen, Turkcell olarak her yıl yüze yakın genç yeteneği kadrolarına kattıklarını belirtti. Esmen açıklamasına, “Bu arkadaşlarımızın yeni dünyalarla ve yeni teknolojilerle tanışması için çeşitli organizasyonlar gerçekleştiriyoruz. Burada işveren mottomuz ‘Yarını Değiştir’ ile yakın geleceği şekillendirmek için bugünden ilerlemenin önemli olduğunu düşünüyoruz. Yarını değiştirmek için de yarının teknolojisine hakim olmak gerekiyor. Bu teknolojiyi yönetebilecek, yönlendirip yaratıcılık özelliklerini kullanabilecek yetkinliklere sahip olunmalı. Turkcell olarak esasen gençlerimiz için temel amacımız, yarının teknolojisine yönelik yetkinliklerin neler olduğunu onlara göstermek ve gençlerimize bu alanlara yönelik hazırlanmaları için fırsat sağlamak” şeklinde devam etti.

‘Metaverse’nin çok daha etkin kullanılabileceğini düşünüyoruz’

Esmen, etkinlikte her departmandan çalışanın olduğunu belirterek, “Her departmanda ve her uzmanlık alanında metaverse’ün çok daha etkin kullanılabileceğini düşünüyoruz. Finans, insan kaynakları, yazılım ve siber güvenlik başta olmak üzere bütün alanlardaki arkadaşlarımızı etkinliğe alarak metaverse deneyimini onlara yaşattık. Yeni teknolojilerin yetkinliklerinin kazanımı ve geliştirilmesi için neler yapılabileceğine bakmalarını sağladık” açıklamasında bulundu.

Turkcell Çalışan Deneyimi Yönetimi Direktörü Hüseyin Çakmak ise Web3 ve metaverse’ün geçmişten bugüne gelişimi ve geleceğe yönelik potansiyelinden bahsetti. Turkcell İnsan Kaynakları Mükemmeliyet Merkezi Direktörü Seray Kerimak da metaverse’ün iş yapış biçimlerine etkilerini ve bu etkinlerin insan kaynaklarına yönelik gelişim ve etki alanlarını katılımcılarla paylaştı.

Fiziksel ve Dijital Mimariden Deneyimsel Mimariye Dönüşüm

Atlas Space CEO’su Burçin Gürbüz, Atlas.Space deneyimsel mimari yaklaşımı ile markalara Atlas Space Metaverse alanlarında yer almanın ötesinde, varsa diğer Metaverse dünyalarında sahip olduğu alanlara Atlas.Space alanlarından geçiş sağlaması ve hatta o alanlardaki deneyimlerin kurgulanmasının kendilerinin farklılaştırdığını belirtti.

SabancıDX Dijital Kampüs’ünü metaverse’e taşıdı!

metaverse metaverse'te çalışmak Turkcell
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Cannes Lions'da kısa liste heyecanı sürüyor!
Cannes Lions’da kısa liste heyecanı sürüyor!
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Sanipak’ın yeni CMO’su Mine Mavi Arıkan oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
Haberler
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
İrem Alimoğlu
30 Nisan 2025
Ofislerin görünmez kahramanları: "Work Mom"lar...
Haberler
Ofislerin görünmez kahramanları: “Work Mom”lar…
Sena Tufan
20 Nisan 2025
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Haberler
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.