31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Turkcell Loyalty World Awards’dan üç ödülle döndü

Marketing Türkiye
21 Haziran 2013
2 dk okuma

Turkcell, Loyalty World Awards 2013’de “gnçtrkcll temsilcileri” programı ile “Sosyal Medyanın En İyi Kullanıldığı Sadakat Programı” (Best Use of Social Media to Enhance Loyalty) ödülünü alırken; Gencaver ile de “Bir Sadakat Programı İçindeki En İyi Müşteri Hizmeti” (Best Customer Service in a Loyalty Programme) kategorisinde birinciliği elde etti. Turkcell’in Belarus’taki iştiraki Life:)’ın “My Life:)” projesi “Merkezi ve Doğu Avrupa’nın En İyi Sadakat Programı” seçildi.

 

gnçtrkcll gençlik programlarıyla 3 dalda finalde
Sadakat programlarının her yönünü içeren 24 farklı kategoride ödüllerin sahiplerini bulduğu Loyalty World Awards bu sene tüm Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’dan yüzlerce başvuru aldı. En iyi uygulamaların tüm dünya ile paylaşıldığı finallerde 20 ülkeden 200 proje yarıştı. Türkiye’nin gençlik kulübü gnçtrkcll’in yürüttüğü temsilciler ve gencaver programları toplam 3 dalda finalist oldu. Turkcell’in bu sene ödüle layık görülen her iki gençlik programı da dünyada bir ilk olma özelliği taşıyor. İlk kez geçen yıl uygulamaya konulan “gnçtrkcll temsilciliği” programı, Türkiye’nin gençlik kulübünde gençleri doğrudan yönetime dâhil etmeyi amaçlıyor. Kariyer, Alışveriş, Tarife, Teknoloji ve Etkinlik dallarında gençlerin oylarıyla belirlenen beş temsilci, gençlerin ihtiyaç, talep ve beklentilerini karşılayacak proje ve kampanyalar geliştirilmesini sağlıyor. Gencaver ise, Türkiye’nin gençlik kulübü gnçtrkcll’lilere özel bir müşteri hizmeti. Kendi yaşıtlarına hizmet veren ve Gencaver olarak isimlendirilen özel bir müşteri hizmetleri ekibi, gnçtrkcll’lilere SMS, web chat, Facebook ve Twitter gibi gençlerin yoğun olarak kullandığı kanallar aracılığıyla 7/24 müşteri hizmetleri desteği sunuyor. Turkcell geçen yıl da Loyalty World Awards’da ‘Çiftçi Paketi’ projesiyle ‘Sadakat Programında En İyi Teknoloji Kullanımı’ kategorisinde ödül almıştı.

 

Life:) ile Belarus’a ilk uluslararası ödül
Turkcell’in Belarus’taki mobil operatörü Life:) da sektöründe ilk kez katıldığı uluslararası bir yarışmada birincilik kazandı. Turkcell’in gençlere yönelik ‘gnctrkcll’ sadakat programının Belarus’a uyarlanmış hali olan ‘My Life:)’, şirketin müşterisi gençlere aynen gnctrkcll’de olduğu gibi ücretsiz sinema bileti, lokantalarda indirim gibi faydalar sunuyor.

1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Okula dönüş alışverişinde ebeveynlerin listesinde ayakkabı, öğrencilerin ise tablet ve bilgisayar var
Haberler
Okula dönüş alışverişinde ebeveynlerin listesinde ayakkabı, öğrencilerin ise tablet ve bilgisayar var
Sena Tufan
31 Ağustos 2025
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Haberler
Yapay zekanın gözüne girmek isteyen markalar hangi yolları izlemeli?
Nafizcan Önder
3 Ağustos 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Sena Tufan
7 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.