21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Turkcell Global Bilgi’ye 4 günde 4 ödül

Marketing Türkiye
1 Temmuz 2012
2 dk okuma

Turkcell Global Bilgi, bir hafta içerisinde yurt içi ve yurt dışında 4 ödül birden topladı. Geçtiğimiz Salı günü sahiplerini bulan  Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde özel ödüle layık görülen Turkcell Global Bilgi, Cuma akşamı Londra’da gerçekleşen ContactCenterWorld-2012 Top Ranking Performers Bölge Finalleri’nden de iki birincilik ve bir üçüncülükle döndü. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve  sektörün en iyilerinin seçildiği   “2012 Top Ranking Performers” Bölge Finalleri 29 Haziran Cuma akşamı Londra’da  gerçekleştirildi. Turkcell Global Bilgi, EMEA (Avrupa-Ortadoğu-Afrika) bölgesinde, Almanya, İrlanda, Yunanistan, Portekiz gibi ülkelerden katılan güçlü rakiplerini geride bırakarak “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı”, ve “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorilerinde birincilik ödülü elde ederken, “En İyi Telesatış” kategorisinde ise üçüncü oldu.
 
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, dört gün içerisinde aldıkları dört ödüle ilişkin şunları söyledi: “Aldığımız ödüller, Turkcell Global Bilgi’nin müşterisine verdiği önemi ve değeri ortaya koyuyor. Onlara her açıdan en iyi hizmeti sunabilmek için yolumuza her geçen gün daha da büyüyen bir motivasyonla devam ediyoruz. Yerel ve küresel rekabette gösterdiğimiz performansın değerli kanıtları olan bu dört ödül, hem şirketimiz hem de ülkemiz adına gurur kaynağı.  Yurt içi ve yurt dışında toplam 18 lokasyonda 10.000 çalışanımızla aynı kararlılık, cesaret ve yenilikçi anlayışla Türkiye’ye ve müşterilerimize hizmet etmeye devam edeceğiz.” Sektörün en iyilerini belirleyen ContactCenterWorld-2012 Top Ranking Performers yarışmasının iki aşamalı olduğuna ve bölge finallerinin ardından dünya finallerinde yarışacaklarına dikkat çeken Pekkan sözlerine şöyle devam etti: “ContactCenterWorld, her yıl, dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere iki aşamalı bir yarışma gerçekleştiriyor. Dünyayı AMERICAS, APAC ve EMEA olmak üzere üç ayrı bölgeye ayırıyorlar ve birinci aşama olan bölge finallerinde, bölgelerin en iyi çağrı merkezlerini belirliyorlar. Bölge finallerinden başarıyla çıkan çağrı merkezleri de, dünya finallerinde 25 ayrı kategoride “dünyanın en iyisi” olmak üzere mücadele ediyor. Her yıl 1500’ün üzerinde firmanın katıldığı yarışmanın ilk etabını, bölgemizin en iyileri arasında tamamladık. Şimdi sırada Kasım ayında Las Vegas’ta gerçekleştirilecek dünya finalleri var ve biz Turkcell Global Bilgi’nin bu yıl da dünyanın en iyileri arasında yerini alacağından eminiz.”

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
5 LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
LinkedIn CEO’su Roslansky’den kariyer uyarısı: Beş yıllık plan dönemi kapandı!
Güncel Haberler
Yılbaşı hediyelerinde "değer" dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Yılbaşı hediyelerinde “değer” dönemi: Tüketici artık kontrollü harcıyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Envato, 2026’nın yaratıcılık trendlerini açıkladı: Kusursuzluktan özgürlüğe geçiliyor
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İstanbul'un nabzı bu semtlerde atıyor!
Haberler
İstanbul’un nabzı bu semtlerde atıyor!
Sena Tufan
6 Ekim 2025
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Haberler
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Marketing Türkiye
11 Kasım 2025
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Haberler
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Nafizcan Önder
25 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.