Turkcell Global Bilgi’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde kaç?

 

Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiği kurumsal müşteriler arasında yapılan araştırmanın sonuçları, şirketin yüksek müşteri memnuniyetine işaret ediyor. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82.
Turkcell Global Bilgi hizmet verdiği müşteriler nezdinde bir ‘Müşteri Memnuniyet Araştırması’ gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82 olarak gerçekleşti.Turkcell Global Bilgi için yapılan ve genel memnuniyet, güven, tavsiye etme ve tekrar tercih etme kriterlerinin değerlendirildiği araştırmaya, telekomünikasyon, kamu, perakende, finans sektörlerinin önde gelen şirketleri katıldı.
 
Bağımsız bir araştırma tarafından yapılan araştırma, Turkcell Global Bilgi’nin 12 yılı aşkın sektör tecrübesini müşterilerine doğru bir şekilde entegre edebilmesi, son teknoloji kullanımı ve güçlü altyapısı ile değişen ihtiyaçlara uygun çözümler sunması, kaliteli ve eğitimli insan kaynağı, istendiği anda ulaşılabilirlik ve üst düzey bilgi güvenliği sağlaması nedeniyle yüksek bir müşteri memnuniyet oranına sahip olduğunu gösteriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada Turkcell Global Bilgi’nin sunduğu hizmet kalitesi, teknolojik alt yapısı, sektördeki tecrübesi ve liderliği ile öncü olmaya devam edeceğini belirtti ve şunları söyledi: “Müşterilerimizin hizmetlerimizi bu seviyede yüksek görmeleri gurur verici. Müşteri memnuniyetini sağlamak şirket olarak önceliklerimiz arasında ilk sırada geliyor. Dolayısıyla bu sonuçla yetinmeyeceğiz, önümüzdeki dönemde hizmet kalitemizi daha da artırarak bu başarımızı daha yüksek noktalara taşımak için çalışacağız. Müşterilerimizden bu araştırma kapsamında aldığımız geri dönüşler ve çeşitli kriterlere göre verdikleri memnuniyet puanlamaları bu hedefimiz için bize yol gösterecek.”

 

İLGİLİ HABERLER