21 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Turkcell Global Bilgi’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde kaç?

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
1 dk okuma

 

Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiği kurumsal müşteriler arasında yapılan araştırmanın sonuçları, şirketin yüksek müşteri memnuniyetine işaret ediyor. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82.
Turkcell Global Bilgi hizmet verdiği müşteriler nezdinde bir ‘Müşteri Memnuniyet Araştırması’ gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82 olarak gerçekleşti.Turkcell Global Bilgi için yapılan ve genel memnuniyet, güven, tavsiye etme ve tekrar tercih etme kriterlerinin değerlendirildiği araştırmaya, telekomünikasyon, kamu, perakende, finans sektörlerinin önde gelen şirketleri katıldı.
 
Bağımsız bir araştırma tarafından yapılan araştırma, Turkcell Global Bilgi’nin 12 yılı aşkın sektör tecrübesini müşterilerine doğru bir şekilde entegre edebilmesi, son teknoloji kullanımı ve güçlü altyapısı ile değişen ihtiyaçlara uygun çözümler sunması, kaliteli ve eğitimli insan kaynağı, istendiği anda ulaşılabilirlik ve üst düzey bilgi güvenliği sağlaması nedeniyle yüksek bir müşteri memnuniyet oranına sahip olduğunu gösteriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada Turkcell Global Bilgi’nin sunduğu hizmet kalitesi, teknolojik alt yapısı, sektördeki tecrübesi ve liderliği ile öncü olmaya devam edeceğini belirtti ve şunları söyledi: “Müşterilerimizin hizmetlerimizi bu seviyede yüksek görmeleri gurur verici. Müşteri memnuniyetini sağlamak şirket olarak önceliklerimiz arasında ilk sırada geliyor. Dolayısıyla bu sonuçla yetinmeyeceğiz, önümüzdeki dönemde hizmet kalitemizi daha da artırarak bu başarımızı daha yüksek noktalara taşımak için çalışacağız. Müşterilerimizden bu araştırma kapsamında aldığımız geri dönüşler ve çeşitli kriterlere göre verdikleri memnuniyet puanlamaları bu hedefimiz için bize yol gösterecek.”

 

1 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
3 YouTube'da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları...
YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları…
4 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?
Güncel Haberler
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı
Çalışma hayatının yeni trendleri...
Çalışma hayatının yeni trendleri…
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nafizcan Önder
30 Ekim 2025
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Haberler
NOW TV’de yeni gelişme: Türk Patent ve Marka Kurumu tescili iptal etti!
Nafizcan Önder
12 Kasım 2025
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Haberler
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
Sena Tufan
1 hafta önce
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Haberler
Kasım indirimleri değişmedi ama tüketici davranışları değişti!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.