21 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Turkcell Global Bilgi’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde kaç?

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
1 dk okuma

 

Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiği kurumsal müşteriler arasında yapılan araştırmanın sonuçları, şirketin yüksek müşteri memnuniyetine işaret ediyor. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82.
Turkcell Global Bilgi hizmet verdiği müşteriler nezdinde bir ‘Müşteri Memnuniyet Araştırması’ gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82 olarak gerçekleşti.Turkcell Global Bilgi için yapılan ve genel memnuniyet, güven, tavsiye etme ve tekrar tercih etme kriterlerinin değerlendirildiği araştırmaya, telekomünikasyon, kamu, perakende, finans sektörlerinin önde gelen şirketleri katıldı.
 
Bağımsız bir araştırma tarafından yapılan araştırma, Turkcell Global Bilgi’nin 12 yılı aşkın sektör tecrübesini müşterilerine doğru bir şekilde entegre edebilmesi, son teknoloji kullanımı ve güçlü altyapısı ile değişen ihtiyaçlara uygun çözümler sunması, kaliteli ve eğitimli insan kaynağı, istendiği anda ulaşılabilirlik ve üst düzey bilgi güvenliği sağlaması nedeniyle yüksek bir müşteri memnuniyet oranına sahip olduğunu gösteriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada Turkcell Global Bilgi’nin sunduğu hizmet kalitesi, teknolojik alt yapısı, sektördeki tecrübesi ve liderliği ile öncü olmaya devam edeceğini belirtti ve şunları söyledi: “Müşterilerimizin hizmetlerimizi bu seviyede yüksek görmeleri gurur verici. Müşteri memnuniyetini sağlamak şirket olarak önceliklerimiz arasında ilk sırada geliyor. Dolayısıyla bu sonuçla yetinmeyeceğiz, önümüzdeki dönemde hizmet kalitemizi daha da artırarak bu başarımızı daha yüksek noktalara taşımak için çalışacağız. Müşterilerimizden bu araştırma kapsamında aldığımız geri dönüşler ve çeşitli kriterlere göre verdikleri memnuniyet puanlamaları bu hedefimiz için bize yol gösterecek.”

 

1 The TECH Summit'e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’e kayıtlar başladı! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
Markalar neden bir anda özür dilemeye başladı?
3 Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
Gelişmeleri kaçırmanın dayanılmaz hafifliği: JOMO
4 Apple'da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus...
Apple’da Tim Cook dönemi kapanıyor! Yeni CEO için en güçlü aday: John Ternus…
5 Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Spotify’a AI destekli sesli kitap özetleri geliyor
Güncel Haberler
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
Orphex ile dijital pazarlamada anlık, ölçeklenebilir ve tutarlı raporlama dönemi
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (15-21 Kasım)
The TECH Summit'ten gelecek manifestosu: "Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor"
The TECH Summit’ten gelecek manifestosu: “Yakın-Uzak ile Yeni Bir Çağ Başlıyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary'e göre yılın kelimesi "Vibe Coding"
Haberler
Şakaydı gerçek oldu: Collins Dictionary’e göre yılın kelimesi “Vibe Coding”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Haberler
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Marketing Türkiye
7 Ekim 2025
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Haberler
Sporda yeni sezonun en iddialı markaları
Nafizcan Önder
22 Ekim 2025
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Haberler
Gıdada tüketicinin zor tercihi: Fiyat mı sağlık mı?
Nafizcan Önder
4 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.