15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Turkcell Global Bilgi’de müşteri memnuniyeti oranı yüzde kaç?

Marketing Türkiye
5 Mart 2012
1 dk okuma

 

Turkcell Global Bilgi’nin hizmet verdiği kurumsal müşteriler arasında yapılan araştırmanın sonuçları, şirketin yüksek müşteri memnuniyetine işaret ediyor. Bağımsız bir araştırma kuruluşu tarafından gerçekleştirilen çalışmanın sonuçlarına göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82.
Turkcell Global Bilgi hizmet verdiği müşteriler nezdinde bir ‘Müşteri Memnuniyet Araştırması’ gerçekleştirdi. Araştırma sonucuna göre Turkcell Global Bilgi’nin kurumsal müşterilerinin memnuniyet oranı yüzde 82 olarak gerçekleşti.Turkcell Global Bilgi için yapılan ve genel memnuniyet, güven, tavsiye etme ve tekrar tercih etme kriterlerinin değerlendirildiği araştırmaya, telekomünikasyon, kamu, perakende, finans sektörlerinin önde gelen şirketleri katıldı.
 
Bağımsız bir araştırma tarafından yapılan araştırma, Turkcell Global Bilgi’nin 12 yılı aşkın sektör tecrübesini müşterilerine doğru bir şekilde entegre edebilmesi, son teknoloji kullanımı ve güçlü altyapısı ile değişen ihtiyaçlara uygun çözümler sunması, kaliteli ve eğitimli insan kaynağı, istendiği anda ulaşılabilirlik ve üst düzey bilgi güvenliği sağlaması nedeniyle yüksek bir müşteri memnuniyet oranına sahip olduğunu gösteriyor. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konuyla ilgili olarak yaptığı açıklamada Turkcell Global Bilgi’nin sunduğu hizmet kalitesi, teknolojik alt yapısı, sektördeki tecrübesi ve liderliği ile öncü olmaya devam edeceğini belirtti ve şunları söyledi: “Müşterilerimizin hizmetlerimizi bu seviyede yüksek görmeleri gurur verici. Müşteri memnuniyetini sağlamak şirket olarak önceliklerimiz arasında ilk sırada geliyor. Dolayısıyla bu sonuçla yetinmeyeceğiz, önümüzdeki dönemde hizmet kalitemizi daha da artırarak bu başarımızı daha yüksek noktalara taşımak için çalışacağız. Müşterilerimizden bu araştırma kapsamında aldığımız geri dönüşler ve çeşitli kriterlere göre verdikleri memnuniyet puanlamaları bu hedefimiz için bize yol gösterecek.”

 

1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
3 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
4 Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
Restoranlardan dijital platformlara rest: “Komisyon oranlarına çözüm bulunmazsa kendi platformumuzu kurarız!”
5 Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Coca-Cola’dan beş yıl sonra gelen yeni yıl lezzeti: Holiday Creamy Vanilla
Güncel Haberler
Tüketiciler "sürdürülebilir restoranlara" yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
Tüketiciler “sürdürülebilir restoranlara” yüzde 11 daha fazla ödemeye hazır
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
İçerik üreticiliği saygın bir kariyer olarak kabul görüyor
2026’da gündem "kültür bütçesi" olmalı!
2026’da gündem “kültür bütçesi” olmalı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
2 hafta önce
İstanbul'un nabzı bu semtlerde atıyor!
Haberler
İstanbul’un nabzı bu semtlerde atıyor!
Sena Tufan
6 Ekim 2025
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Haberler
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: "Cesur, sakin ve mevsimsiz"
Haberler
PANTONE 2026 İlkbahar/Yaz renk trendlerini açıkladı: “Cesur, sakin ve mevsimsiz”
Nafizcan Önder
15 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.