Turkcell Global Bilgi üçüncü kez dünyanın en iyisi!
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından ContactCenterWorld.com’un düzenlediği ve sektörün en iyilerinin belirlendiği “2012 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde dünya birincisi olurken, “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde de dünya ikinciliğini elde etti. Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan konu ile ilgili yaptığı açıklamada; “Kurulduğumuz günden bu yana sektörümüzü ilgilendiren birçok alanda önemli başarılara imza attık ve bu başarılarımızı hem yurt içinde hem yurt dışında aldığımız bir çok ödülle taçlandırdık. Çağrı merkezi sektörü için dünyanın bu en prestijli yarışma organizasyonundan biri olan “ContactCenterWorld“un dünya finallerinde aldığımız “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde dünya birinciliği ve “En İyi Self Servis Teknoloji Uygulaması” kategorisinde dünya ikinciliği ödülleri hem şirketimiz hem de ülkemiz adına gurur verici. Yüzde 45 pazar payıyla Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi olarak yurt içi ve yurt dışında toplam 18 lokasyonda, 10.000 çalışanımızla aynı kararlılık, cesaret ve yenilikçi anlayışla Türkiye’ye ve müşterilerimize hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.