21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell “Açıkhava’da Akıllı Reklam” dönemini başlatıyor
Haberler

Turkcell “Açıkhava’da Akıllı Reklam” dönemini başlatıyor

Marketing Türkiye
28 Ağustos 2017
2 dk okuma

Turkcell yenilikçi uygulamalarını şimdi de açıkhava reklamlarına taşıyor. Yeni nesil programatik açıkhava reklam kullanımıyla  Turkcell, Türkiye reklamcılık dünyasında yeni bir dönemi başlattı.

akilli reklam kolajReklam dünyasının gelecekteki vazgeçilmez mecralarından biri olması beklenen Programatik açıkhava reklamcılığı konusunda Turkcell yine bir ilke imza attı. Turkcell, açıkhavada data kullanarak yayınlara anlık olarak müdahale edebilme ve hedefleme imkanı sağlayan yeni jenerasyon açıkhava reklamlarına, hedef kitle verisinin de dahil edilmesiyle Türkiye’de gerçek anlamda Programatik açıkhava reklamcılığını kullanan ilk şirket oldu. Turkcell’in izinli veri tabanını kullanarak veri madenciliği yetenekleriyle oluşturduğu altyapının etkin biçimde kullanıldığı bu uygulamayla gerçek hedef kitleye doğru mesajların iletilmesi sağlanıyor.

Aslihan-AhizkalTurkcell Medya Planlama ve Pazar Araştırmaları Direktörü Aslıhan Ahızkal, “Eskiden statik bir mecra olarak görülen açıkhava reklamcılığı, Türkiye’de ilk örneğini kullandığımız Programatik açıkhava reklamlarıyla artık yepyeni bir boyut kazanıyor. En yeni teknolojileri müşterileri ile buluşturmayı ilke edinmiş bir şirket olarak medya planlaması ve mecra kullanımı gibi alanlarda da en gelişmiş teknolojileri kullanıyoruz. Akıllı Reklam adını verdiğimiz bu yeni kullanım türü ile açıkhavada gerçek anlamda programatiğe geçişin Türkiye’de ilk örneğine imza atmış olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu yeni dönemde Turkcell’in en yenilikçi ürün ve servislerini en doğru kitleyle, en doğru mesajlarla en doğru zamanda buluşturacağız” diye konuştu.

Turkcell Programatik reklamcılık alanında ilke imza atan açıkhavada Akıllı Reklam kullanımının ilk örneğini Beşiktaş, Mecidiyeköy meydanlarıyla Kadıköy İskelesinde; SiM, Yurtdışı tarife kullanımı ve T80 reklamlarıyla verdi. Üç ayrı reklamın yayını hedef kitlenin reklamın bulunduğu lokasyonda bulunma sıklığına göre gün içerisinde anlık değişimlerle gerçekleşiyor.

 

1 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
2 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
3 İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
İş dünyasında haftanın atamaları (10-16 Mayıs)
4 Tablet pazarı 2025'e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
Tablet pazarı 2025’e güçlü başladı: Zirvedeki marka değişmedi
5 "Çay her şeyi çözer"
“Çay her şeyi çözer”
Güncel Haberler
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
Beymen Group’tan ilk sürdürülebilirlik raporu: Geleceğe sorumlu bir adım
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
SharkNinja teknoloji ve inovasyon alanlarında iki ödüle uzandı!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Yeni nesil sekülerler: Seküler yaşayıp dindar ölmek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Mart)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Mart)
Nafizcan Önder
7 Mart 2025
Siber Güvenlik Kanunu Teklifi, TBMM Genel Kurulu’nda kabul edildi
Haberler
Siber Güvenlik Kanunu Teklifi, TBMM Genel Kurulu’nda kabul edildi
İrem Alimoğlu
13 Mart 2025
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Haberler
Dikkat! Tüketici karanlık ticari uygulamaların farkında…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Midjourney, gerçekçi görseller üretebilen yeni yapay zeka modeli V7'yi tanıttı
Haberler
Midjourney, gerçekçi görseller üretebilen yeni yapay zeka modeli V7’yi tanıttı
Sena Tufan
4 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.