Türk Telekom’dan dijital reklam platformu Programattik’e yeni özellik
Türk Telekom, dijital reklam satın alma platformu Programattik ile sürdürdüğü reklamverenlere yönelik DSP (Demand Side Platform) ürününe, yayıncılara yönelik SSP (Supply Side Platform) ürününü de ekledi. Bu yeni hizmeti ile Türk Telekom, ağırlıklı olarak yabancı oyuncuların bulunduğu programatik ekosisteminde, hem reklamverenin hem de yayıncıların yerli çözüm ortağı olmayı hedefliyor.
Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom, “Programattik” adını verdiği dijital reklam çözümlerine bir yenisini daha ekledi. 2016 yılından bu yana Programattik DSP platformu ile dijital reklam satın alma hizmeti sunan Türk Telekom, yayıncılara yönelik Programattik SSP ürününü de hizmete alarak, reklamverenlerin yanı sıra yayıncılara da hizmet vermeye başladı.
Türk Telekom, dünyada programatik reklam teknolojisinin gelişimine paralel olarak Programattik’i üç yıl önce hizmete sundu. Yurt içindeki ve uluslararası alandaki iş birlikleri ile reklamverenlere çözüm ortağı olarak hizmet sunan Programattik, bugüne kadar pek çok Türk firmasının dijital reklam hedeflerine katkı sağladı.
Türk Telekom’un Programattik SSP çözümünü tercih eden yayıncılar, yabancı çözüm sağlayıcılarla çalıştıklarında oluşan çifte vergi sürecini yaşamadan, yerli firma ile çalışmanın avantajından yararlanıyorlar. Programattik SSP ile yayıncılar ayrıca tek elden yerel, tam zamanlı operasyon desteği, detaylı raporlama ile kolay ve çok yönlü analiz gibi imkanlardan da faydalanıyor.
Programattik SSP’nin yayıncılara sunduğu hizmetler:
- Header bidding uyumluluğu ile bağlantı kolaylığı
- Display, App ve Video desteği
- Güçlü reklamveren kontrolü ile değeri altında konumlanmayan trafik
- Detaylı raporlama ile kolay ve çok yönlü analiz imkanı
- Yerel, tam zamanlı operasyon ve hesap desteği
- Yerli çözüm ile düşük vergi maliyeti